Acțiune, Aventuri, Comedie (France)

Patrice Leconte

Patrick Dewolf, Serge Frydman, Patrice Leconte

TF1 Films Production, Les Films Christian Fechner, Union Générale Cinématographique (UGC)

25 Martie 1998

12 Mai 2021

Vanessa Paradis o interpreteaza in filmul "Una din doua" pe Alice Tomaso,care se indeletniceste cu furturi de masini ceea ce a bagat-o o vreme la racoare.Dupa ce este eliberata,la putin timp dupa moartea mamei sale,Alice descopera o caseta pe care aceasta i-a lasat-o cu rugamintea de a o asculta neaparat.<br />Banda continea o marturie socanta.In urma cu 20 de ani,ea fusese incurcata cu doi barbati,dar nu apucase niciodata sa afle care este tatal lui Alice.Curioasa si intrigata in acelasi timp,ea va fura o masina sport si va pleca in sudul Frantei,pentru a-si intalni cei doi tati posibili,ajunsi intre timp niste afaceristi foarte aproape de retragere din actiune. Leo Brassac (Jean Paul Belmondo),un dealer auto prosper si Julien Vignal (Alain Delon),un mic baron local care are si elicopter personal,se urasc de moarte,dar o imprejurare incredibila ii determina sa faca echipa impreuna.Cand "fiica lor" fura o masina in al carei portbagaj se aflau 50 de milioane de dolari,tatii se coalizeaza alaturi de Alice impotriva celor care sunt posesorii banilor.Acestia sunt nimeni altii decat capii retelei mafiote rusesti.

ioji_muresan2000

08.09.2018

O comedie de zile mari cu actori mari Jean=paul Belmondo,Alean Delon, si Vanessa Paradis preferata mea fac o echpa pe cinste in aceasta comedie ,Filmul merita vazut...

0 0

crazy_bloggera

08.09.2018

Mi-a facut mare placere sa ii revad jucand pe Jean Paul Belmondo si Alain Deloin. Pesonajele lor fac o echipa extraordinara si te fac sa razi.

0 0

08.09.2018

o comedie superba, e o placere, un privilegiu sa ii vezi pe cei doi monstrii sacri ai cinematografului francez si nu numai in actiune; oricat de tampit ar fi o replica spusa de belmondo are farmec si provoca ilarul; vausem filmul chiar in anul paritiei l cinema dar acum mi-a facut placere sa il revad; il recomand tuturor; si paradis face un rol bun desi presttia ei paleste in compania celor doi; delon desi in varsta ramane l fel de atragator, experienta dandu-i un sarm in plus; chiar nu am ce sa reprosez, filmul are de toate, scenele de actiune sunt foarte bine realizate.

0 0