Unfaithful

Thriller (United States of America)

Adrian Lyne

Unfaithful Filmproduktion GmbH & Co. KG, Fox 2000 Pictures, Regency Enterprises, Epsilon Motion Pictures

10 Mai 2002

23 Ianuarie 2021

<p>Unfaithful este povestea romantica a unui cuplu.Ed si Connie Sumner sunt casatoriti de cativa ani buni si au un fiu, o casa frumoasa si cam tot ce si-ar dori un cuplu. Desi Connie are aproape tot ce si-ar putea dori, datorita monotoniei ce a intervenit in ultima vreme, ea vrea totusi mai mult. Astfel, intr-o zi cand incerca sa ia un taxi, se intalneste accidental cu un tanar de care aceasta devine obsedata. Isi inseala sotul si prin actiunea ei egoista pricinuieste multe necazuri. Sotul gelos il omoara pe tanar si astfel povestea ia o intorsatura dramatica.</p>

indy

08.09.2018

Merita vazut e un superfilm! Merita nota 10+.

8 7

eedy

08.09.2018

un film bun,dar din pacate destul de previzibil...de remarcat prezenta lui Olivier Martinez,prietenul lui K ylie Minogue

5 7

Morarasu

08.09.2018

E un film ce vrea sa deschida ochii oamenilor care in foarte multe cazuri confunda cele doua notiuni. Connie il cunoaste pe Paul - tanar, rafinat, cult, dar ceea ce simte pentru el nu devine nicidecum dragoste. Iubirea ramane sa fie doar pentru celelalt, alaturi de care este de 11 ani - sotul ei Edward. Pentru Paul e numai pasiunea, nu tocmai nobila. Filmul lasa convingerea ca o iubire mare isi justifica mereu orice sacrificii, inaltandu-i pe oameni; o pasiune ii face sa arda in zadar, si apoi sa regrete profund ceea ce s-a produs. Iubirea nu presupune regretul niciunei clipe traite, pasiunea nu ramane decat cu sentimentul de umilinta si dezgust - exact cazul lui Connie, care, chiar stiidu-l omorat pe Paul, cu care s-a iubit pana mai ieri, vrea sa uite cat mai repede tradarea pe care a facut-o.

8 4