Unfaithfully Yours

Comedie, Romantic (United States of America)

Howard Zieff

20th Century Fox

10 Februarie 1984

3 Decembrie 2020

Claude Eastman este un barbat de succes si care are tot ceea ce-si doreste. Daniella Eastman este o sotie frumoasa, inteligenta si-i ofera totul sotului. Claude este dirijor la o orchestra, unde presta, ca violonist, prietenul sau cel mai bun: Maximilliam Stein. Ei sunt intr-un turneu si locuiesc la un hotel. Acolo , detectivul hotelului , obsearva diferite lucruri ciudate. Una dintre aceste lucruri, este faptul ca Maximilliam, urca in camera lui Claude, cand acesta este plecat de acolo. Detectivul il anunta pe Claude, care intuieste o relatie extraconjugala Danielle si Max. Claude decide sa planifice o asemenea plecare a lui ca sa prinda amantii in capcana. Claude revine mai repede la hotel si urca in camera lui, hotarat sa demaste pe prietenul necredicnios, dar ajuns acolo, il asteapta o mare surpriza!  <br />

fanilica

08.09.2018

Acest film este una dintre cele mai reusite comedii filmate vreodata ! Interpretarea geniala a lui DUDLEY MOORE este magistral completata de NASTASIA KINSKI si ARMAND ASSANTE,multe scene le retin chiar daca au trecut peste douazeci de ani... DUDLEY MOORE a fost un actor extraordinar de dotat cu simtul umorului,cinta perfect la pian,dictie perfecta si o mimica demna de un urmas nedeclarat al lui CHARLIE CHAPLIN. A avut un succes nebun la cele mai frumoase femei de la HOLLYWOOD , care mai traiesc si acum,acesta fiind poate unul din motivele pentru care nu a reusit sa faca mai multe filme care SIGUR ar fi fost spre deliciul tuturor cinefililor ! Vizionati cu incredere aceasta pelicula : sunt sigur ca va veti tavali de ris si veti mai cauta si alte filme cu el (poate ARTHUR ?)

3 1