Union Pacific

Union Pacific

Dramă, Western (United States of America)

Cecil B. DeMille

Paramount

15 August 2020

In 1862 Congresul american stabilea infiintarea companiei de cale ferata Union Pacific, act ratificat de presedintele Abraham Lincoln. Aparitia acesteia il va face unul dintre investitorii de la Central Pacific sa si doreasca sa ajunga ei primii la Odgen. In acest scop il va angaja pe Sid Campeau pentru a deschide baruri pe traseul noii cai ferate. Povestea propriu-zisa incepe in 1868 si o are in centrul ei pe Molly Monahan, diriginta postei, calatoreste cu trenul la Cheyenne. In tren mai sunt si Dick Allen(partener de afaceri cu Sid si indragostit de Molly), Campeau si Jeff Butler(prieten vechi de-al lui Dick)- angajat de Union Pacific pentru a negocia cu indienii si pentru a a asigura ordinea pe traseu. Dupa un incident care are loc in tren, dupa impuscarea unui indian, Jeff este implicat intr-un nou conflict care are loc intr-un bar din Cheyenne. Dick o va cere in casatorie pe Molly, dar aceasta refuza fiind atrasa de Jeff. Evenimentele care urmeaza impletesc istoria Union Pacific cu peripetiile prin care trec personajele.

MikeWindgren

08.09.2018

Cred ca intra in top 10 al westernurilor clasice.

4 2

Sibelius

08.09.2018

Un film regizat de Cecil DeMille nu are nevoie de alte recomandari. Poate putin prea lung, dar merita vazut cel putin pentru Barbara Stanwyck si prezenta episodica a lui Anthony Quinn.

2 1

Bachus-B

08.09.2018

un film extraordinar ca de obicei maestrul CB Demille nu da gres , filmul este un western grandios cu costume perfect autentice mutre perfect alese autentice Joel Mcrena este superb in rolul protagonistuluyi erou, scene de actiune spectaculoase pline de magie atat dueluri intre pistolari cat si atacuri ale pieilor rosii cea mai spectaculoasa scena este cum indianii Siux ataca trenul ..este spectacol dinamita pura... ! acest western are tot ce trebuie - dragoste, tradare actiune, aventura , grandoare.... iar acesta era stilul maestrului De mille sa iasa totul perfect . neaparat de vizionat mai ales pt pasionatii de western ! nota 10 cu steluta !

0 0