Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Tony Bill

Tom Sierchio

Metro-Goldwyn-Mayer

12 Februarie 1993

27 Februarie 2021

<p align="left">          Chelneriţă într-un bar din Minneapolis, Caroline, deşi are succes la bărbaţi, ea nu înţelege de ce niciunul nu stă cu ea mai mult de câteva săptămâni. În timp ce aşteaptă să găsească marea dragoste, ea ascultă poveştile de amor ale exuberantei sale prietene, Cindy. În bucataria restaurantului lucrează timidul şi ciudatul Adam, care ascunde un secret. Într-o seară, plecând de la restaurant, Caroline este atacată de doi tineri. Adam, care o urmărea din umbră în drumul ei către casă, intervine şi o salvează de furia tinerilor. În urma acestui incident, Caroline descoperă în Adam un tânăr extrem de sensibil, iar între cei doi se naşte o frumoasă poveste de dragoste.</p>

florin007

08.09.2018

E un film care te captivează. Personajul interpretat de Christian Slater este complex. El poate fi şi debarasator la local,poate fi şi un bun "bodyguard",iar în viaţa de zi cu zi ascultă muzică bună. Filmul vrea să arate ,în primul rînd,faptul că oamenii crescuţi la orfelinat cum este Adam este capabil de trăiri. Eu aş fi propus acest film la Oscar, Dar este doar părerea mea.

0 1

Morarasu

08.09.2018

Chiar daca la inceput destul de banal, filmul cucereste prin mesajul sau final, care invata a pretui adevarata dragoste. Tanarul straniu ce crede in povestea auzita in copilarie se preface, in ochii lui Caroline, in cel mai profund si enigmatic om din lume, care nici dupa moarte nu-si inceteaza fascinatia asupra lumii interioare a fetei.

1 1

florin007

08.09.2018