Up

Animaţie, Comedie, Familie, Aventuri (United States of America)

Pete Docter

Pixar

28 Mai 2009

12 Iunie 2009

<strong>Carl Fredricksen</strong> si-a petrecut toata viata lui explorand toata planeta si traind viata la maxim. Dar acum a ajuns la batranete, iar la cei 78 de ani ai sai, el are impresia ca viata a trecut pe langa el. Dar soarta lui nu a fost scrisa in totalitate, iar destinul i-a mai pastrat cateva surprize, chiar si acum la batranete. Impreuna cu un persistent pusti de 8 ani pe nume Russell, care vrea si el sa devina explorator la fel ca el, Carl Fredricksen va avea ocazia sa se imbarce intr-o noua aventura. La "bordul" casei sale zburatoare, Carl si Russell vor calatori pe taramuri uitate de om, se vor lupta cu creaturi si raufacatori prin jungla ecuatoriala, si vor lua si cina la 3:30 dupa-amiaza.

125 Ordonare după: | |

xxsadxangelxx

08.09.2018

Cat de mult mi-a placut acest film.. mi se pare cu adevarat frumos..m-a impresionat.. Foarte bun! Nota 10!

1 3

krimbi

08.09.2018

Un film bun. Cu toate ca este un desen animat este un film bun si nu e nevoie sa fie vizionat doar de copii!! Carl Fredricksen este un batranel care incearca sa ii indeplineasca visul sotiei de a ajunge la Cascada Paradisului. Vizionare placuta. Filmul merita din plin nota 10!!!!

0 1

delfinasu

08.09.2018

Daca tot nu a fost vreme de balacit si bronzat la Waterpark, ne-am zis sa mergem la avanpremiera la Up. Nu am scapat insa de copilasii galagiosi din sala arhiplina :) Nu ma gandeam ca o sa fie atata lume la o avanpremiera. Mai intai de toate, filmul mi s-a parut ca nu a fost marketat cum trebuie pentru a parea si mai atragator pentru copii... Reclamele s-au axat pe batranelul morocanos, cu alura de Walter Matthau, si pe micul cercetas asiatico-american (nu postas :) cum gresit a fost tradus de vreo 2-3 ori). A fost chiar mai bun decat ma asteptam... Poate si asta a fost o tactica de-a lui Pixar, sa te lase sa descoperi noi personaje amuzante, care nu erau in trailere, precum cainele vorbitor si pasarea-gigant. Totusi cele mai emotionante secvente sunt in primele 10-15 minute de la inceput, asa ca nu zaboviti prea mult la coada la popcorn, altfel riscati sa pierdeti o parte din inima sensibila a filmului... Din punct de vedere al efectelor 3D nu prea a rupt gura targului, dar a fost o animatie fara cusur. Dublajul a fost bunicel, cu mici scapari, una dintre ele fiind si vocea pitigaiata a unui caine, din care nu am inteles mai mult de 60% din replici :( Per total este, ca mai toate productiile Pixar, un film pentru intreaga familie, amuzant, emotionant, sensibil si nu m-as mira sa vedem in cativa ani si o continuare... Nota mea: 8.5/10.

24 21