Upside Down

Romantic, SF, Dramă, Fantasy (Canada, France)

Juan Diego Solanas

Upside Down Films, Les Films Upside Down, Onyx Films, Transfilm, Studio 37, Kinologic Films, Jouror Productions, France 2 Cinéma

27 Septembrie 2012

2 Noiembrie 2012

<p>Adam e un băiat care trăieşte în lumea de jos, deasupra lui e o altă lume, răsturnată, cu un câm gravitaţional opus. Când Adam se urcă pe un munte înalt, el o întâlneşte pe Eva, o fetiţă care trăieşte deasupra, unde sunt oamenii bogaţi. Cei doi se îndrăgostesc şi, peste ani, îşi doresc foarte mult să fie împreună, însă nu doar gravitaţiile opuse îi opresc, ci şi o mulţime de oameni înarmaţi care ţin neapărat la păstrarea separării stricte dintre săraci şi bogaţi, cei de sus şi cei de jos. Oamenii care trăiesc în cele două lumi interacţionează cel mai aproape într-o clădire de birouri care le uneşte şi în care cubiculele celor săraci sunt "pe podea", iar ale celor bogaţi "pe tavan". </p><p> </p>

jojuk

08.09.2018

un film care mi-a placut foarte mult, exceptand faza de la sfarsit care ma lasat putin in ceata. cei care l-au vazut stiu despre ce este vorba. per total un film bun cu o idee interesanta. merita

2 1

andrak

08.09.2018

Upside Down reda eterna poveste de dragoste dintre doua persoane, care apartin unor lumi diferite. Fie ca vorbim de doua familii care se urasc, doua poziii sociale diferite sau chiar doua tipuri de conditii de viata (muritori/ nemuritori), filmul insumeaza cam aceeasi idee. Intr-un alt Univers, locuitorii planetei se impart in doua lumi: Lumea de Jos si Lumea de Sus. El face parte din lumea celor inferiori, saraci, o lume mizera, iar ea din lumea celor de Sus, un loc al puterii, al arogantei, si plina de ostilitate la adresa celor de Jos. Gravitatia este cuvantul cheie ce face diferenta dintre cele doua lumi. Astfel incat, pe parcursul filmului, vedem personajele aflate in situatii din ce in ce mai bizare, datorita gravitatiei. Cam asta e si intriga, de altfel, a filmului. Gravitatia. Ca si puncte forte, filmul a fost destul de bine realizat din punct de vedere artistic si abunda in simboluri. Nu pot spune ca plot-ul m-a cucerit, pentru ca am simtit ca se putea exploata mai mult povestea celor doi si dragostea lor imposibila. Conflictul s-a rezolvat destul de rapid, iar finalul a fost unul deschis. Sunt foarte mari sanse ca acest film sa devina un sequel. Per total, 7.5.

3 1

corinaiunie1987

08.09.2018