I Hate Valentine's Day

Comedie, Romantic (United States of America)

Nia Vardalos

I Hate Vday Productions, ICB Entertainment Finance, My Bench Productions

27 Iunie 2009

24 Noiembrie 2020

<p align="left">    Genevieve este o vanzatoare de flori romantica, care viseaza in secret sa traiasca o povestea de iubire perfecta, dar se teme de relatii serioase si isi conduce viata amoroasa dupa niste reguli pe cat de stricte, pe atat de absurde. Astfel, dupa fiecare cinci intalniri cu un barbat, florareasa pune punct legaturii fara sa ofere explicatii. In ziua de Sfantul Valentin, pe care o detesta, Genevieve il cunoaste pe proprietarul unui restaurant pe nume Greg si se indragosteste de el, descoperind faptul ca iubirea nu tine cont de sistemul ei de reguli. Desi initial isi propune sa se intalneasca cu Greg numai de cinci ori si apoi sa se desparta, atragatoarea florareasa constata ca isi doreste mai mult de la aceasta relatie si se simte jignita si trista atunci cand Greg ii propune sa nu se abata de la principiile pe care si le-a impus. Genevieve invata din aceasta experienta ca, daca va reusi sa rupa traditia celor cinci intalniri, are sansa ca omul de langa ea sa-i dovedeasca ca merita un strop de atentie. </p>

elles

08.09.2018

Am vazut trailerul si pare interesant mai ales ca se reunesc cei doi simpatici actori din "Nunta mea mare si greceasca". Ma voi duce sa il vad cu siguranta!

1 8

paty_ban

08.09.2018

am vazut trailerul si este interesant filmul...........as vrea sa-l vad.............. ma voi duce neaparat.........dreagut 10

0 9

An_nA

08.09.2018

E un film foarte dragut cu o tema reala. Multi dintre noi am vazut persoanele dragi suferind din dragoste,sau am trecut si noi pe acolo, si ne-am propus sa nu mai permitem sa trecem prin asa ceva. Ridicam ziduri si ne formam un sistem pentru a-i tine la distanta pe ceilalti. Insa nu ne dam seama ca de fapt ne privam pe noi insine de o viata mai fericita. Asta ne arata si filmul intr-o maniera foarte lejera si amuzanta. Nia Vardalos este minunata atat ca actrita,regizoare cat si scenarista, iar John Corbett este completarea perfecta. Un film ce merita vazut.

3 3