Ursul

Horror, Acțiune, Comedie, Thriller (Romania)

Dan Chisu, Ben Gluck

Dan Chisu

6 Mai 2011

6 Mai 2011

<p style="margin-bottom: 0in; line-height: 150%" align="JUSTIFY"> Ursul este un road-movie plasat în România anilor ‘90. Noul director al Circului de Stat încearcă să rezolve problemele financiare ale instituţiei prin vânzarea singurului urs – bătrân şi pe moarte - unui vânător german. Însă, mânaţi de pasiunea pentru meserie şi de dragostea pentru urs, artiştii circului se împotrivesc directorului şi îl urmăresc pe acesta până în locul unde urma să aibă loc tranzacţia.</p><p style="margin-bottom: 0in; line-height: 150%" align="JUSTIFY">Aventurile pline de neprevăzut prin care trec ursul, angajaţii circului şi toţi cei ce le ies în cale fac din Ursul comedia anului 2011 în România.</p><p> </p>

mdomnita

08.09.2018

Am văzut că majoritatea părerilor de aici sunt proaste şi îmi pare rău că trebuie să le susţin. Filmul nu e în halul ăla de prost cum e descris în comentarii, dar nici bun nu e. Nu neg faptul că ar fi cea mai bună comedie a anului, în ideea că nu mai sunt alte comedii romîneşti de anul acesta. Dar e şi cea mai proastă în acelaşi timp :)) Legat de film, scenariul nu e cine ştie ce. Parcă toate filmele romîneşti au ceva lucruri în comun. Miştocăreala legată de percepţiile diferite asupra democraţiei sau de faptul că tot timpul toţi vor să fie şefi, de dezorganizarea care apare în orice grup de romîni care vrea să realizeze ceva, de ţigani, etc...le-am mai văzut. De exemplu ţiganii de aici erau simpatici, dar cei din Concertul lui Radu Mihăileanu sunt mult mai "reuşiţi". Munca în grup şi percepţiile asupra democraţiei au fost mai bine redate în Eu Cînd Vreau să Fluier Fluier. Personajele sunt circari. Nu au nimic caracteristic, nici unul din presonaje nu e bine conturat iar detaliile legate de personalitatea acestora sunt prea puţine pentru a ne putea face o imagine bună. Iar umorul este...well...nu am rîs. Am zîmbit de cîteva ori, dar nu a fost nimic amuzant. Erau scene care ar fi fost amuzante în Stan şi Bran (toţi căutau o maşină, maşina trecea prin spatele lor şi nimeni nu o vedea, de ex.) dar deja au fost folosite de prea multe ori ca să mai amuze pe cineva. Cam asta ar fi. Iar despre Dan Chişu, este un articol în Caţavencu care face mişto de el mai mult decît aş putea eu să fac (căutaţi pe google). Doar amintesc că s-a ocupat de de toate începînd de la decoruri la concerte, gătit la TV, femei, cărţi, festivaluri de film....dar cu scenariile şi filmele nu prea îi iese. Îmi pare rău.

3 1

baxter777

08.09.2018

Incercati sa evitati acest film ! Am fost la Premiera si nu mi-a venit sa cred cat de slab poate sa fie acest film. Nu am mai vazut un film atat de slab de foarta multa vreme. Nu crdeam ca se mai pot realiza astfel de filme. Interpretarea actorilor foarte slaba,actori care oricum au fost alesi neinspirat. Replicilie oribile.Muzica groaznica. Nu pot sa inteleg de ce si pentru cine,cineva poate sa produca un astfel de film. Nu dati bani si nu va pierdeti vremea la acest film. Sa nu spuneti ca nu ati fost avertizati. :) Dau nota 2 acestui film si nu 1 numai pentru simplul fapt ca sustin filmele romanesti , dar asa ceva.....nu vreau sa mai vad niciodata !

1 3

klaus_p51

08.09.2018

Tocmai azi am fost si eu la "Ursul", anuntat ca fiind cea mai tare comedie de anul acesta. Rezultatul: cea mai prosta comedie romaneasca pe care am vazut-o. Filmul este foarte foarte slab din toate punctele de vedere: regie, scenariu, joc actoricesc, coloana sonora; desi initial ma bucurasem cand am aflat cine compune muzica. Dar daca stam sa ne gandim ca mai nou Goran Bregovic a ajuns sa colaboreze cu Florin Salam....nu mai e nevoie de nici un comentariu. Pe scurt nu va recomand filmul.

3 2