V.I.P. (1998)

26 Septembrie 1998

29 Noiembrie 2020

Campy syndicated series about Vallery Irons, a girl working at a hotdog stand who accidently saves a celebrity and is mistaken for a bodyguard. She and a team of beautiful bodyguards form a bodyguard agency called V.I.P. which stands for Vallery Irons Protection.

remyy63

06.05.2011

Un serial reusit,plin de faze comice si de actiune,in care cele trei gratii feminine responsabile cu munca de teren erau dirijate de pe computer de a patra gratie,ca sa vorbesc numai de partea feminina a serialului.Scenariu facut parca special pentru Pamela Anderson.

6 2

alex_il_fenomeno

11.06.2012

nu este chiar cel mai impresionant serial american de acest gen sau pe aceasta tema , insa are numeroase momente amuzante care te fac sa il urmaresti cu zambetul pe buze , chiar daca are si multe scene de o actiune tipica ! distributia este destul de inspirata , unde pana si Pamela Anderson isi gaseste un loc , interpretand aici un rol destul de caracteristic , acela de "prostuta" ... daca urmaresti un episod , mai mult ca sigur vei dori sa mai vezi cateva . ii acord nota 7/10 , alaturi de o recomandare .

2 10

recoll

10.02.2013

nu este un serial chiar de nota 4.am urmarit cateva episoade in trecut si mi-au placut,este specific filmelor de actiune din anii 90'.partea nasoala a tinerilor cinefili este ca nu cunosc originile,nu urmaresc si nu au prins seriale si filme din diferite "epoci",asta ca o remarca la ceea ce se intampla in sistemul de notare de pe imdb.daca te nasti cu tableta in mana sau vezi direct filme 3D nu vei mai sti sa apreciezi un film bun din anii 70' de exemplu...iar serialul nostru "V.I.P"saracul abia tras de par obtine nota 5,5-6 dapai cand a intrat pe mana "generatiei X" n-a mai obtinut nici nota de trecere :). mie din acest serial mi-a placut de Natalie Raitano,ca rol, ca aspect.

2 1