Valentino: The Last Emperor

Documentar (United States of America)

Matt Tyrnauer

Acolyte Films

7 Septembrie 2008

28 Ianuarie 2021

Filmul prezinta viata si creatia marelui designer de moda Valentino Garavani, de a lungul unei perioade de 2 ani intre 2005 si 2007, cand acesta anunta ca se va retrage dupa 45 de ani din lumea modei. Matt Tyernauer ne invita sa patrundem in lumea unui adevarat geniu, a marelui Valentino, observandu-l in momentul creatiei, in cele mai intime momente alaturi de familie si prieteni, la diferite evenimente, toate culminand cu celebrarea celor 45 de ani din industria modei. Daca esti un impatimit al modei dar nu numai merita sa vezi acest film si sa-l cunosti pe Valentino, si lumea rochilor rosii aceea lume care te invita parca sa dansezi un vals al lui Strauss. Chiar daca Valentino s-a retras creatia lui va dainui mereu!

girlie_girlie

08.09.2018

Filmul prezinta viata marelui creator de moda italian Valentino Garavani pe parcursul a 2 ani pana la retragerea acestuia din industria modei dupa aniversarea a 45 de ani in 2008. Camerele de filmat ne introduc atat in viata intima a designerului, excursile la ski, plimbarile prin gradina alaturi de numerosii sai catei, conversatiile cu prieteni dar si momentele de genialitate in care aceata creaza o rochie. Alaturi de Valentino apare si partenerul sau de afaceri, Giancarlo Giammetti, care e de altfel si partenerul sau de viata de mai bine de 40 de ani. Este pentru prima data cand Valentino a permis sa fie filmat pentru o perioada atat de lunga de timp, atat la "serviciu" cat si in intimitate, mai ales alaturi de partenerul sau de viata. Sincera sa fiu sunt trista ca acesta s-a retras dar minunatele sale opere de arta vor fi mereu prezente pe podium si nu numai. Pentru cei interesati puteti merge la Roma pentru a vedea muzeul in care se gasesc unele dintre cele mai reprezentative creatii ale sale. Long live the Emperor!

0 0

Acsellaaa

08.09.2018

Frumos documentar, un ochi in spatele cortinei modei si in stilul de lucru al unei colectii de moda, un exemplu de unitate si arta puse in slujba frumusetii timp de 50 de ani. Bravo Valentino pentru ca ne'ai invatat ce inseamna traditia si perseverenta.

0 0