Valkyrie

Dramă, Thriller, Istoric, Război (Germany, United States of America)

Bryan Singer

United Artists, Bad Hat Harry Productions, Achte Babelsberg Film, Metro-Goldwyn-Mayer

25 Decembrie 2008

30 Ianuarie 2009

Actiunea se petrece in timpul celui de-<strong>al Doilea Razboi Mondial,</strong> in care colonelul <strong>SS Claus von Stauffenberg</strong>, proaspat intors de pe frontul din Africa, organizeaza impreuna cu un grup de ofiteri germani, un complot pentru asasinarea lui <strong>Adolf Hitler</strong>, incercand sa preia controlul Germaniei pentru a opri razboiul. Operatiunea purta numele de cod: <strong>"Valkyrie"</strong>, o situatie de urgenta menita a fi folosita in ultima instanta in cazul revoltei impotriva guvernarii naziste. Acest plan a fost modificat de catre conspiratori, pentru a asigura succesul, si a demonstra unei lumi intregi ca nu toata <strong>Germania</strong> este de acord cu dictatura lui Hitler. Din diverse motive, planul colonelului de a-l asasina personal pe Adolf Hitler a esuat cand a fost pus in aplicare pe <strong>20 Iulie 1944.</strong>

111 Ordonare după: | |

dalvtania

08.09.2018

Un film de exceptie din cele mai multe puncte de vedere, dar in primul rand datorita subiectului pe care-l trateaza dar si in egala masura, datorita realizarii cinematografice superbe, in ceea ce priveste interpretarea excelenta a actorilor, a fiecarui actor in parte, chiar daca joaca si rolul unui soldat, a scenariului cursiv si bine implementat, a efectelor si a regiei deosebite, toate alcatuind o realizare cinematografica de exceptie.Un film extraordinar, cu un Tom Cruise ireprosabil, ce chiar trebuie vazut!

2 2

mauro

08.09.2018

Un film nu prea stralucit avand in vedere ca au fost pe micile ecrane o gramada de documentare in privinta asasinarii lui Hitler.De fapt pe Hitler au incercat sa il omoare de 42 de ori ,ultima oara se pusese la cale un plan de a introduce un gaz toxic in buncarul lui din Prusia dar nu sa mai dus la bun sfarsit acest plan fiindca Germania a fost invadata de trupele aliate si Hitler se spune ca sar fi sinucis .Intradevar Hiltler a scapat datorita acelei mese fiindui drept scut in momentul exploziei,si datorita faptului ca in valiza era numa jumatate din cantitatea de explozibil prevazuta .Dupa atatea atentate asupra sa Hitler se credea invicibil ba chiar nemuritor tinand cont de cate ori se incercase asasinarea sa ba de catre rusi ba de catre englezi.Imi place Tom Cruise dar flmul acesta nu am putut sa-l vizionez pana la sfarsit e prea plictisitor e ca un documentar, prea mare bugetul si pentru ce?

1 3

AdrianCatalin

08.09.2018

Se stia dinnainte sa vedem filmul ca planul de asasinare nu va avea sorti de izbanda.Pentru cine nu stie a fost al 41 lea atentat asupra lui Hitler si cel mai de amploare.A fost apoi pus la cale si al 42 lea(care a fost si ultimul) insa a fost abandonat. Despre filmul Valkyria va pot marturisi ca mi-a placut foarte mult si nu este deloc un "Clasic Tom Cruise"cum vad in descrierea lui johnnydevil, ci este istorie.Cat despre actori ce sa va zic.... experienta si clasa isi spun cuvantul.Cativa dintre ei ii recunoastem cu totii din alte filme care aveu ca subiect vreo actiune din cel de-al 2 lea razboi mondial.

4 7