Vampire Academy

Comedie, Acțiune, Fantasy (United States of America)

Mark Waters, Andrés Aros

Montford / Murphy Productions, Preger Entertainment

7 Februarie 2014

14 Februarie 2014

<p><span style="font-family: 'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif; color: #3e454c"><span style="font-size: 11px; line-height: 11.1875px; white-space: pre-wrap">Realizat după cărțile cu același nume ale autoarei Richelle Mead, filmul "Academia Vampirilor" pune în scenă două tipuri diferite de vampiri: moroii (vampirii buni, vii, aflați în strânsă legătură cu tainele magiei elementelor) și strigoii (vampirii nemiloși, morți și malefici), ambele specii originare din mitologia română. Personajul principal, Rose Hathaway este o fată dhampir (specie creată la interferența dintre moroi și oameni), cu abilitățile vampirilor și ale oamenilor, ce se pregătește să devină gardian pentru cea mai bună prietenă a ei, prinţesa Vasilisa (Lissa) Dragomir, ultima membră a familiei ei. Pe lângă amenințările permanente ale atacurilor strigoilor, ce vor să îi ucidă pe moroi, și viața presantă de la Aacademie, ce ascunde dincolo de porțile sale intrigi ascunse și idile interzise, Academia Vampirilor este o impresionantă poveste despre ambiție și perseverență; despre devotament, loialitate și prieteni.</span></span></p>

supernaturalfan93

08.09.2018

un film pe care l-am asteptat cu nerabdare mai ales pentru a vedea actorii alesi sa interpreteze personajele pe care le-am indragit in aceasta serie.zoey deutch nu mi se pare ca ar avea acea frumusete pe care autoarea ne-o descrie,preferata mea era odette yustman sau phoebe tonkin.lucy fry nu prea are acea frumusete angelica descrisa de richelle,cea mai potrivita mi se parea a fi sara paxton,natalie cea aleasa poarta ochelari,iar in carte nici nu se pomeneste de asa ceva,iar in ultimul rand mia ar fi trebuit sa fie blonda cu ochi albastri,indiana evans consider ca ar fi fost perfecta in rolul miei.dar asta este,poate va reusi sa ma surprinda filmul macar prin actiune daca nu prin personaje.

2 5

Georgienik

08.09.2018