Veronica Mars

Comedie, Dramă, Crimă (United States of America)

Rob Thomas, Claude Zidi

Rob Thomas Productions, Warner Bros. Interactive Entertainment, Spondoolie Productions, In The Groove, Warner Bros. Pictures

13 Martie 2014

3 Decembrie 2021

<p>Veronica Mars şi-a lăsat în urmă trecutul de detectiv particular, dar atunci când fostul ei iubit, Logan Echolls, ce este acuzat de uciderea iubitei lui, o sună şi îi cere ajutorul, Veronica acceptă să se întoarcă în oraşul natal şi să îl ajute.</p><p> </p>

mitica58

08.09.2018

Dupa succesul serialului din 2004-2007 producatorii s-au gandit sa reia tema serialului cu inca un episod si se pare ca dupa incasari chiar au reusit in ceea ce si-au propus. Aceeasi echipa de actori ce a rulat in serial, presteaza si acum si o face bine. Se chiar svoneste ca vor relua serialul avand in vedere apetitul publicului la aceasta tema. Chiar nu mi-ar displacea acest lucru. Au avut pe parcursul serialului scenaristi si regizori buni si poate ca e cazul ca spectacolul sa continue. Mai ales ca de asta data Kristen Bell (Veronica Mars) e si producator executiv.

1 0

aurae_county

08.09.2018

Alde Veronica Mars e sincera inca din inceputul filmului: nu tinea mortis sa devina detectiva si stie ca suna de aiurea, dar cu toate astea nu are nicio jena sa ne demonstreze ca asta e un lucru bun. Pentru o bună perioada de timp am fost ameţit de clişee şi personaje drăguţe, dar steoreotipice. Filmul nu are suflu şi asta se vede cam în prima juma de oră când începe să scârţâie teribil. După o oră vă veţi da seama ca trebuie să vă căutaţi de lucru prin bucătărie la vreo pungă de floricele bagată la microunde. Nu vă grăbiţi totuşi... acţiunea nu dă semne că ar vrea să vă surprindă. Domnişoara Mars e dulce ca batonul de ciocolată cu acelaşi nume. Simpatică. Dar filmul e de o naivitate ce infioară. Îl recomand serios celor cu nervii moi.

0 1

rocco123

08.09.2018

Filmul este amuzant, imprevizibil și are suspans. Actrița Kristen Bell reia energic rolul ei, Veronica Marș, o detectivă inteligentă, plină de resurse, amuzantă, împreună cu cele mai mulți actori din serialul Veronica Mars (Enrico Colantoni, ca tatăl ei, Jason Dohring, ca Logan, fostul iubit, Percy Daggs III și Tina Majorino, ca amicii ei devotați, și Ryan Hansen). Prezența lui Bell este încântătoare și ea se ocupă de dialogul cu aplomb de nezdruncinat. Un film recomandat fanilor serialului, dar și celor care nu au văzut serialul.

2 0