Acțiune, Aventuri, Thriller (New Zealand, Pakistan, United States of America)

Martin Campbell

Robert King

Global Entertainment Productions GmbH & Company Medien KG, Columbia Pictures

8 Decembrie 2000

30 Octombrie 2020

<p>Peter Garrett si sora lui, Annie, sunt copiii lui Royce Garrett, un alpinist care a murit in mod tragic in timpul unei catarari. Peter a devenit un fotograf respectat, in timp ce Annie este o alpinista cu renume, care lucreaza pentru Elliot Vaughn, un miliardar care vrea sa escaladeze muntele K2 din Himalaya. In timpul catararii, se porneste o furtuna iar Elliot, Annie si echipa lor raman prinsi intr-o caverna acoperita de o avalansa. Peter, care se afla in apropierea muntelui, organizeaza o echipa si pleaca in cautarea celor disparuti. Intr-o cursa impotriva cronometrului dar si a naturii, ei trebuie sa o salveze pe Annie si pe ceilalti supravetuitori ale caror vieti sunt in pericol.   </p>

godfather

08.09.2018

i super filmul ,efecte speciale super si scenariul foarte bun,oare cum de nu a mai comentat nimeni la un asa film??

4 7

svety

08.09.2018

Am urmarit filmul cu sufletul la gura. L-as revedea cu mare placere. Actiunea filmului nu te poate plictisi. Mi-a placut de O'Donnell in postura de alpinist.

1 1

Ed21

08.09.2018

Filmul este actiune de la inceput pana la sfarsit. Dar ca sa il traiesti si ca sa iti placa trebuie sa nu tii cont de realitate. Orice alpinist, oricat de novice, va vaspune ca sunt mii de inadvertente. Nu asa se procedeaza in viata reala, iar solutiile lor sunt de-a dreptul fantasmagorice. De la nitroglicerina galbena care fierbe, la catararea pe stanca cu mijloace si tehnici specifice catararii pe perete de gheata sau invers, de la raza de actiune a aparatelor de emisie-receptie, la povestea cu pakistanezii care trag cu tunurile in indieni, de parca K2 ar fi la granita, de la hainele pe care personajele la poarta, la forma lui K2 totul este complet lipsit de sens in conditiile date. Daca insa nu tineti cont de astfel de 'lucruri minore'atunci veti vedea un film 'bun' de actiune.

6 5