Very Bad Things

Comedie, Crimă, Thriller (United States of America)

Peter Berg

VBT Productions, Initial Entertainment Group (IEG), Interscope Communications, Ballpark Productions Partnership

11 Septembrie 1998

22 Septembrie 2020

Kyle Fisher este pe cale sa se insoare cu frumoasa Laura Garrity. Inainte de nunta, prietenii sai se ofera sa-l duca in Las Vegas pentru o petrecere a burlacilor. Astfel, Kyle, Michael, Adam, Robert se duc spre luminosul oras. Petrecerea are loc in camera de hotel si Robert vine cu ideea de a invita o stripteuza. Femeia incinge atmosfera, dar la un moment dat se intampla un accident si ea moare. Stiind ce ar insemna un asa scandal, baietii decid sa ingroape cadavrul in desert, dar secretul nu va ramane mult timp ascuns.

Yufeng

08.09.2018

Doamne cat am ras la filmul asta! O comedie neagra foarte izbutita care ilustreaza perfect proverbul"socoteala din targ nu se potriveste cu cea de acasa".Niste oameni vor sa se distreze putin si iese cu totul altceva.Cred ca e cea mai buna comedie neagra pe care am vazut-o,exceptand filmele delirante regizate de exsotul Madonnei,stim noi cine...

2 0

Andysev85

08.09.2018

Deci filmul asta numai comedie nu este poate fi incadrat la genul crima nota 6

0 1

Jeddah

08.09.2018

O comedie destul de simpatica in care lucrurile evolueaza intr-un mod foarte interesant. Un film care mi-a facut placere sa-l revad. Un film cu o desfasurare foarte incitanta, insa sincer un final destul de exagerat, nu am inteles mesajul subtil pe care poate Peter Berg a incercat sa ni-l insufle la final daca asta a fost intentia sau doar o alegere mai putin inspirata. Filmul are o distributie buna precum Cameron Diaz, Christian Slater. Recomand acest film este o buna comedie de situatie, nu este un film de genul ''ce am mai ras" dar este o comedie neagra destul de interesanta. Chiar cred ca merita vazut cel putin odata.

0 1