Dramă (India)

Farah Khan

Abbas Tyrewala

Red Chillies Entertainment, Eros International

30 Aprilie 2004

12 August 2020

Maiorul Ram este dispus sa isi dea si ultima suflare pentru tara lui. Tatal lui Ram a fost impuscat in direct de catre Raghavan.Tatal lui Ram inainte sa moara i-a zis ca are un frate Laxman Prasad Sharma. Ram ia jurat tatalui ca isi va gasi fratele. Gen Amarjeet Bakshi ce era in general al armatei,l-a rugat pe Ram sa aibe grija de fica sa SANJANA ce din intampare invata la aceeasi scoala cu Laxman,fratele lui Ram.Cei doi erau buni prieteni.In viata acestora isi face aparitia RAM care in scurt timp devine cel mai bun prieten al lui Laxmi si desigur si a lui Sanju(SANJANA).<br /><br />Isi va indeplini Ram misiunea pana la sfarsit si isi va apara fratele si prietena acestuia Sanju ,,pericolul fiind in apropierea acestora?

kirara

08.09.2018

Cel mai frumos film ever,si nu o spun doar asa.Un scenariu pentru toate gusturile,fara tagaduiala.Scenele fenomenale de actiune,miscari excelente de dans,decoruri impresionante,si unde mai punem si actorii.Trebuie fara indoiala sa mentionam actorii:Shah Rukh Khan(asa prefera actorul sa-ii fie scris nume),care joaca fenomenal si e unul din favoritii mei,apropo,desigur talentatul Lucky,Zayed Khan,care chiar are talent,si Amrita Rao,o alta tanara talentata,si Sushmita Sen,pe care am mai vazuto in filme,si interpreteaza intrun mod gratios si cu o mare placere.Respect lui Kabir Bedi,un veteran al filmului,si un actor pe care il admir sincer.Pe Suninl Shetty,il mentionez ultimul deoarece este personajul raufacator in acest film(dar eu il admir pentru prezenta lui scenica si talentului lui desigur).Filmul are o prezentare inedita deoarece la sfarsit este prezentata toata distributia,ceea ce nu prea a fost facut intrun vrun film pe care lam vazut(de la hoolywood sau boolywood).Un film care iti intrece toate asteptarile.

3 1

jmekeritza87

08.09.2018

Un film amuzant si de dragoste in acelasi timp. La descriere ceva este gresit...nu tatal lui ram ii spune lu ram sa aibe grija de sanjana...inainte sa moara ii spune doar sa isi caute fratele si sa reuneasca familia. Gen. Amarjeet Bakshi e cel ce il roaga pe ram sa aibe grija de fiica lui care este in pericol.

1 2

ming_shu1984

08.09.2018

Poveste interesanta. Personaje frumoase si scena comice. Insa nu mi-a placut deloc scena cand Shahrukh Khan fuge in urmarire cu o risca si face o reprezentatie gen Matrix. Bineinteles ca nu e vina lui. In rest filmul mi-a placut, dansurile si muzica au fost frumoase. In general orice film in care apare Shahrukh Khan, e unul bun. Simpatica faza cu viorile...

0 1