Virtuosity

Acțiune, Crimă, SF, Thriller (United States of America)

Brett Leonard, Rob Reiner

Paramount

4 August 1995

16 Septembrie 2021

<p>Virtuosity spune povestea lui Sid 6.7, o creatie virtuala in care sunt "aglomerate" si atent stocate peste 200 de personalitati a unor criminali notorii. Scopul acestei creatii este de testa eficacitatea fortelor de ordine din Los Angeles. Sid 6.7 are toate atuurile in maneca. El este sadic, inteligent, periculos si este capabil sa infrunte orice arma gratie abilitatii de regenerare a trupului sau de o textura ce are la baza siliconul. Dar pofta lui de joaca depaseste limitele realitatii virtuale in care se simte captiv si cauta o solutie sa treaca in fiinta, in lumea reala, unde considera ca nici o regula nu i se aplica enitatii lui. Parker Barnes este un politist din Los Angeles, care decide ca Sid este mult prea periculos pentru a ramane "in viata" si cauta sa-l decupleze de la realitate pe Sid care planuieste ceva periculos care ar putea pune in pericol intreaga populatie din orasul Los Angeles.</p>

Dee

08.09.2018

Imi da fiori numai cand ma gandesc... jucat perfect din partea ambilor actori (Denzel si Russell), filmul are o actiune incredibila si te tine lipit de ecran. Trebuie sa il mai vedem pe Crowe in si alte roruri negative pentru ca face o treaba geniala.

5 3

leemarvin1983

08.09.2018

Prima "intalnire" dintre Denzel Washington si Russell Crowe nu s-a soldat cu un succes. "Virtuosity" e de-a dreptul mediocru, bineinteles ca nu din cauza actorilor, ci datorita scenariului si regiei. I-amdat aceasta nota "de trecere" din respect pentru cei doi uriasi, D si R. Se putea si mai bine, dar orice inceput e INCEPUT, nimeni n-a zburat din prima la mare inaltime...

3 3

Cibola

08.09.2018