Dramă, Război (Mexico, Puerto Rico, United States of America)

Luis Mandoki, Louis Leterrier

Oscar Orlando Torres, Luis Mandoki

Santo Domingo Films, Altavista Films, MUVI Films, Lawrence Bender Productions, Organización Santo Domingo, A Band Apart

5 Noiembrie 2004

26 Septembrie 2020

<p>Totul se petrece in timpul razboiului civil din El Salvador. Baietii de 12 ani erau recrutati, fara a se cere acordul parintilor de armata salvadoriana. Chava, ca sa nu fie luat de armata, cauta tot felul de solutii. Viata sa specifica unui copil este bulversata, ca de fapt a intregului sat in care traieste si care a devenit teatrul unor lupte crancene. Chava traieste o dragoste puerila,dar in acelasi timp trebuie sa se confrunte cu pierderea multora dintre apropiati. Din momentul venirii pe acasa a unchiului sau, Beto membru al gherilei, in mintea sa incolteste ideea de a fugi in padure la aceasta. Un raid impotriva luptatorilor din gherila il surpinde insa pe el si pe prietenii lui fugari si este arestat,riscand chiar sa fie ucis. Actiunea prinde viteza, generand spre un final mai mult sau mai putin asteptat.</p>

djmike

08.09.2018

Un film crud, dar care reflecta realitatea ,caci viata e cruda si mai ales terifianta pe timpul razboiului.Copii au jucat incredibil in acest film, facand din acesta o capodopera care trebuie vizionata.

10 1

ioanlaslo

08.09.2018

De mult nu am mai vazut un film atat de realist si atat de bine facut.

9 3

Kikirapp

08.09.2018

10. Un film atat de frumos,pe tema razboiului si a cruzimii oamenilor.Cata inocenta spulberata din ochii acelor copii.Nu pot sa spun decat ca nu am vazut de mult un film atat de impresionant pe tema asta. Mi-a placut mult,il recomand tuturor,mai ales celor care urmariti dupa tagurile: razboiul civil,film dupa o intamplare adevarata,inocenta,cruzime,saracie,etc. De vazut!

5 1