W.

Dramă, Istoric (United States of America)

Oliver Stone

Ixtlan Productions, Emperor Motion Pictures, Global Entertainment Group

17 Octombrie 2008

8 Decembrie 2021

<p align="justify"><strong>W</strong> este povestea lui George <strong>W.</strong> Bush, al 43-lea presedinte al Statelor Unite ale Americii care a devenit in cel mai scurt timp cea mai controversata personalitate publica. Povestea lui contureaza imaginea unui tanar rebel al carui destin era acela de a calca pe urmele tatalui sau George Bush Sr. In acest film suntem martorii vietii unui adolescent cu probleme serioase cu bautura si drogurile si orice lipsa de respect fata de autoritatea tatalui sau. Originea presedintelui este prezentata fara perdea din anii facultatii pana la obtinerea puterii politice si ascensiunea sa catre biroul oval de la Casa Alba. Filmul prezinta momente unice prin care George W. Bush discuta cu consilierii lui invazia Iaqului dar si situatii penibile in care acesta era sa moara innecat cu un covrig in timp ce se uita la televizor. </p>

newmind

08.09.2018

consider acst film doar o firimitura din ceea ce inseamna adevarata viata a lui Bush Jr.sun momente din viata sa de presedinte care nu sunt incluse aici(ma asteptam sa vad cum sa descurcat oliver stone in situatia casd au fost lovite gemenele la atitudinea lui bush cand a auzit vestea,dar aceasta situatie lipseste din film intrucat acesta incepe cu 2002 dupa atacuri) cat si din viata personala a lui.e adevarat ca prezinta destule( pe care nici eu nu le stiam)din viata personala...dar totusi tot nu este de ajuns.de fapt cred ca era si imposibil sa cuprinda intrun singur film tot ce inseamna era Bush jr.si totusi un texan..un tip de la tara ajunge cu propriile puteri presedintele SUA.poate ca no fi unul dintre cei mai buni presedinti dar cu siguranta a fost un om puternic care,din pacate,a fost influentat...si prea avid de putere si a luat destule decizii incorecte.

7 7

kluxxl

08.09.2018

Un film cu un potential imens, dar care din punctul meu de vedere nu a fost exploatat la maxim.Vedem o alta latura a fostului Presedinte american si aflam cum acesta a ajuns la putere, precum si cateva dintre motivele prin care si-a creat imaginea pe care o are in prezent. Nu este atat un film biogafic, pe cat este unul psihologic, cu ceva metafore implementate pe parcurs si cateva mesaje subtile, marca Oliver Stone. Cu toate acestea, nu cred ca regia s-a ridicat la nivelul "numelui".Cum am spus si mai sus, scenariul pare a nu fi complet, dar actorii fac cateva roluri foarte bune, parand parca "rupti" din realitate si reusind astfel sa mai ridice nivelul calitativ al filmului.Per total, este un film de vazut o data, mai mult pentru informatia pe care o ofera.

11 4

El_KaPpa

08.09.2018

Filmul lui Oliver Stone despre viata lui George W. Bush este interesant, surprinde momente cheie ale vietii sale, ne arata de cand era un adolescent, cum s-a maturizat in timp, relatia lui cu familia (in special cu tatal sau) si cum a reusit sa ajunga la putere. Totusi filmul nu prea este complet si are multe scapari insa nu se vrea a fi nici critic si nici sa faca propaganda ci pur si simplu sa-l prezinte pe Bush ca un simplu om cu momente dramatice si momente haioase. De vazut

10 1