WALL·E

Animaţie, Familie (United States of America)

Andrew Stanton, Zack Snyder

Pixar

22 Iunie 2008

5 Septembrie 2008

<p>Wall-E este povestea ultimului robot de pe Pamant. Actiunea are loc in jurul anului 2700, iar datorita consumului imens si necontrolat, Pamantul a fost acoperit complet de gunoi. Iar pentru a face curatenie, toata lumea a trebuit sa plece de pe planeta si sa lase in loc milioane de roboti ce aveau misiunea sa curete gunoiul si sa faca Pamantul locuibil inca o data. </p><p>Insa programul a esuat cu exceptia unui singur robot ce continua sa-si faca linistit treaba. Totusi povestea nu este una SF ci mai degraba una de dragoste.Wall-E se indragosteste de EVE, o proba ce coboara pe Pamant pentru a verifica starea mediului. EVE isi da seama ca robotelul a descoperit cheia supravietuirii planetei si fuge inapoi spre noua casa a oamenilor pentru a comunica vestea cea buna.</p><p>Micul robotel, manat de dragostea pentru proba porneste intr-o calatorie prin galaxie in urmarirea acesteia. In aceasta aventura a sa Wall-E nu calatoreste singur, fiind insotit de o gasca de roboti defecti si de un gandac.</p>

226 Ordonare după: | |

legenda_vie

08.09.2018

Abia astept sa-l vad! Din trailer, pare foarte tare ... se vede ca au muncit oamenii aia de la Pixar la el. Toata stima!

1 7

blacktoothfairy

08.09.2018

Pixar se pricepe mai bine la filme de animatzie de scurt metraj.Ideea de la care s-a pornit e buna dar nu s-a dezvoltat prea bine .Personajele sunt foarte bine realizate : wall-e este irezistibil ca si eva .

0 1

Marius4u

08.09.2018

Cred ca cei de la Pixar sau intrecut pe ei insisi.O animatie cu roboti cu tendite de romantism???O idee noua...Partea buna e ca au adus ceva nou in filmul asta...sunetele, care mi-au placut f mult...vocile, reactiile roboteilor....oricum e mai complex...mai detaliat...si amuzant...Animatia asta intrece cu mult alte filme si nu neaparat de animatie...Cred ca e cel mai reusit film facut de genialii de la Pixar..Bravo

0 0