Walk Hard: The Dewey Cox Story

Comedie, Muzică (United States of America)

Jake Kasdan

Apatow Productions, Columbia Pictures

21 Decembrie 2007

29 Septembrie 2020

America il iubeste pe Cox! Dar in spatele muzicii este povestea plina de suisuri si coborasuri a unui muzician ale carui melodii aveau sa schimbe o intreaga natiune. In spirala sa rock, Cox se culca cu 411 femei, se casatoreste de trei ori, are 22 de copii si 14 copii vitregi, joaca in propriul sau serial de televiziune din anii \'70, aduna prieteni de la Elvis la Beatles si pana la un cimpanzeu apoi devine dependent de, pentru ca pe urma sa dea cu piciorul la, toaet drogurile cunoscute... dar in ciuda tuturor acestor lucruri, Cox devine un simbol national si in cele din urma castiga dragostea unei femei, cantareata Darlene (Jenna Fischer). Filmul va fi o parodie a filmelor biografice muzicale cum ar fi \"Ray\" si \"Walk the Line\".

ThaThug

08.09.2018

Una dintre cele mai bune comedii din ultima vreme, filmul este o parodie adresata peliculelor biografice, satirizand artisti precum Ray Charles, Elvis Presley, The Beatles sau Johnny Cash; cel din urma fiind principala sursa de inspiratie pentru personajul fictiv Dewey Cox. Pelicula este presarata cu glume piperate, iar John C. Reilly face o treaba minunata ca actor dar ca si cantaret, alcatuind si soundtrackul filmului. De vazut, in special daca vreti sa vedeti o adevarata parodie si nu inca o idiotenie gen Epic Movie sau Meet The Spartans.

4 2

kluxxl

08.09.2018

Intradevar un film care reuseste sa parodieze intr-un mod "placut" filme extraordinare cum ar fi "Walk The Line" sau "Ray".Sigur ca daca esti un "fan adevarat" Scary Movie atunci probabil ca vei opri filmul inainte de jumatate si vei spune ca e o porcarie,dar daca esti in dispozitia necesara pentru o "bataie de joc" inteligenta si de multe ori cu un umor subtil,atunci vei aprecia filmul la adevarata lui valoare.

4 1

sergiuseling

08.09.2018

Poate ca multora le place de Apatow, insa mie mi se pare ca incearca prea muit, iar umorul nu e deloc pe gustul meu. O serie de faze comice care parodiaza in special walk the line, dar nu numai si care par tot timpul extrem de previzibile. Dar totusi nu e chiar totul catastrofal, melodiile sunt chiar foarte bune, dar cam atat. Pana si Jenna Fischer m-a dezamagit, desi sunt un mare fan The Office.

2 5