Walk the Line

Dramă, Muzică, Romantic (Germany, United States of America)

James Mangold, Richard Brooks

Mars Media Beteiligungs, Tree Line Films, Konrad Pictures, Catfish Productions, Fox 2000 Pictures

13 Septembrie 2005

3 Februarie 2006

Povestea lui Johnny Cash incepe cu o copilarie nefericita, in care tatal sau l-ar fi vrut mort in locul fratelui sau mai mare, decedat in urma unui accident pe cand taia lemne. JR, cum era numit in copilarie, era alintat doar de mama lui, care l-a si invatat numeroase cantece religioase. Dupa multe cautari, JR nimereste la u studio de inregistrari si, dupa ce nu impresioneaza cu un cantec gospel, reuseste sa se impuna cu o compozitie prorpie. Inregistrarea primului disc ii va aduce repede succesul la radio si incep nesfarsitele turnee. Nu dureaza mult si Johnny decide sa renunte la prima sotie, indragostindu-se de June Carter, la randul ei o apreciata cantareata. Muzica de calitate, dar si multe alte preocupari ii vor unii pe cei doi si ii va face sa treaca peste numeroase tentatii si incercari. Nu vor lipsi complicatiile datorate drogurilor, alcoolului, momentele de deprimare si , amai ales lipsa de incredere in prorpia valoare. Dar June reuseste sa-l convinga pe John ca are valoare si ii da ideea de a si-o dovedi printr-un concert live intr-un penitenciar de maxima securitate la Folsom. Imensul succes il va face sa reia calea cea buna?

BlackS0ull

08.09.2018

Este un film ce se adreseaza iubitorilor de muzica. De ce spun asta...pentru simplu fapt ca acest film este practiv viata lui Johnny Cash un mare interpret de muzica country. El se desfasoara oarecum pe acelasi fir ca cel al lui Ray (Jamie Foxx). Vrea sa precizez ca Joaquin Pheonix joaca exceptional si imi doresc sa castige si statueta, avand in vedere Globul de Aur pe care l-a primit. Mai trebuie sa mentionez ca Joaquin Pheonix a intrat foarte bine in pielea personajului pe care il interpreteaza. Alt punct forte ar fi coloana sonora !

14 11

Patronu

08.09.2018

Walk the Line prezintă viaţa celebrului cântăreţ Johnny Cash, axându-se pe tinereţea sa, perioadă în care şi-a compus cele mai cunoscute melodii. Filmul mi-a amintit de o altă biografie apărută anul trecut, Ray, producţie cu care se aseamănă din multe puncte de vedere. Se remarcă cei doi actori din rolurile principale, îndeosebi Pheonix, ambii fiind nominalizaţi la Oscar. Merită văzut.

12 5

eedy

08.09.2018