Comedie, Crimă, Dramă (Cambodia, United States of America)

Todd Phillips

Todd Phillips, Jason Smilovic, Stephen Chin

The Mark Gordon Company, Green Hat Films, Joint Effort, Warner Bros. Pictures

17 August 2016

11 Martie 2016

Războiul din Irak devine cea mai profitabilă afacere pentru doi tineri prieteni din Miami, mai ales după ce o iniţiativă guvernamentală permite micilor întreprinzători să liciteze pentru contracte cu armata americană. Rapid, cei doi încep să învârtă sume uriaşe de bani, ducând o viaţă plină de lux şi extravaganţe. Lucrurile scapă de sub control în momentul în care încheie un contract de 300 de milioane de dolari cu armata afgană, căreia trebuie să îi livreze un stoc uriaş de arme. Pe lângă figurile periculoase implicate, în tranzacţie mai intervine ameninţător şi guvernul american.

TDI

08.09.2018

Ce nu mi'a placut ? Acel moment cand esti roman,intr'o sala de cinema din Romania si realizezi ,efectiv ca prostul ca te uiti la un film filmat in Romania ,iti recunosti tara,auzi replici si recunosti actori romani dar esti informat ca actiunea se petrece in Albania .Pai ..e normal?Romania are atat de multe de oferit dar cu o singura conditie ,sa nu i se rosteasca numele niciunde .Nu e vorba de patriotism,cat desprea ideea in sine de ascundere a unei origini.Sau poate sunt eu prea sentimentala.Dincolo de asta,mi'a placut acest film.Grasutul tradator a facut tot filmul si ideea ca este bazat pe fapte reale,da un mare plus.Acu' daca este la fel de bazat pe fapte reale cum este si Romania pardon Albania prezentata :))nu stie nimeni

0 0

08.09.2018

Todd Philips deobicei obisnuieste sa ne incante cu niste comedii excelente insa de aceasta data regizorul vine cu o abordare diferita, nu radicala totusi, iar astfel noul film al acestuia, intitulat War Dogs, delecteaza cu o poveste destul de interesanta, bazata pe evenimente in mare parte reale. Cu siguranta anumite lucruri au fost inflorite doar pentru a face mai speciala aceasta poveste insa nu-i nimic grav in asta. Filmul teoretic este o drama insa tonul este unul lipsit de vreo intensitate anume. Lucrurile nu sunt luate in serios foarte mult, poate doar in cateva mici momente insa in rest atmosfera este una detasata, lipsita de apasare. La acest lucru contribuie din plin abordarea regizorului si prezenta celor doi actori principali, Jonah Hill si Miles Teller, cei doi avand un parteneriat foarte natural. Ritmul este unul ok, filmul in mare parte nu plictiseste pentru ca stie exact cum sa fie placut si relaxant cat si interesant. Nu te face sa razi, nu te face sa plangi clar si doar iti pune un zambet pe fata si te intretine pe durata celor aproape 120 de minute. Hill face un rol bun aici si acesta este in mare parte dinamul care asigura acestui film energie. Nu pot spune ca imi place Miles Teller insa acesta langa Jonah Hill devine mai agreabil. Am ramas surprins cand l-am vazut pe Bradley Cooper, cred ca am uitat cumva ca si acesta are cateva aparitii in film. Ideea este ca popularul actor isi aduce din plin aportul chiar si prin cele cateva scene filmate. Partenera din film a lui Teller este una foarte frumusica, poate mult prea frumusica pentru actor pentru ca relatia dintre cele doua personaje a fost una foarte prost creata si lipsita de credibilitate. Ana de Armas nu a fost alegerea cea mai potrivita, frumusetea ei cumva nu s-a potrivit in acest peisaj plus accentul acesteia care de asemenea nu este potrivit cu identiatea personajului interpretat. Ca un fapt amuzant, anumite scene au fost filmate si prin Bucuresti insa in film actiunea ajunge sa se petreaca in Albania, nu in Romania. Exista un contrast urias intre scenele trase in insoritul Miami si cele din intunecata europa de est. In general, din punct de vedere vizual filmul are cateva momente care ies in evidenta iar regia filmului este ok. War Dogs spune o poveste despre lacomie, despre cum doi tineri de douazeci si ceva au reusit cu destul de multa inventivitate si curaj sa castige niste sume importante de bani. Tranzitia personajelor in urma acestor evenimente este una diferita, aflata in contradictoriu iar astfel incepi sa anticipezi ca ceva se va strica intre cei doi, lucru care se va si intampla desigur. Finalul este previzibil si nu iti lasa un gust amar si nici special. Asadar pentru War Dogs nota 7. E de apreciat pentru chestia cu regizorul, pentru poveste cat de cat si foarte putin pentru actori. Insa doar 7, nu merita mai mult pentru ca nu si-a dat silinta sa fie mai mult decat un film "pop-corn".

0 0