Acțiune, Thriller, Crimă (United States of America, Canada)

Philip G. Atwell

Lee Anthony Smith, Gregory J. Bradley

Lionsgate, Mosaic Media Group, Fierce Entertainment, Current Entertainment, Rogue Films

24 August 2007

28 Septembrie 2007

<p>Dupa ce partenerul sau e ucis de catre Rogue, un asasin deja celebru pentru astfel de operatiuni, agentul FBI Jack Crawford jura sa-l gaseasca pe criminal si astfel sa razbune moartea partenerului sau.</p><p>Insa Rogue se dovedeste a fi foarte bine ascuns, fiind de negasit timp de 3 ani. De-abia dupa ce iese la suprafata pentru a porni razboiul intre 2 grupari mafiote, Jack Crawford are sansa sa-l captureze. </p><p> </p><p>Hotarat sa nu o scape, agentul isi conduce echipa de specialiti direct in mijlocul conflictului dintre cele doua grupuri asiatice.</p><p>Insa setea sa de razbunare ii intuneca judecata si astfel violenta atinge culmi nebanuite. Pe parcursul luptei Crawford se intalneste cu Rogue si descopera ca multe dintre lucrurile pe care el le credea simple sunt in realitatea mult mai complicate.</p><p> </p><p> </p>

ChupaChups

08.09.2018

it sounded too good to be true - Jason Stantam and Jet Li together in an action movie, but by the end of the movie, I was a bit confused, and disappointed, sadly :( cea mai mare dezamagire a fost ca acesti mari actori, rar au o scena in film in care apar amandoi...

0 3

Xghost

08.09.2018

M-am uitat la acest film cu speranta ca o sa vad un film de actiune buna (pt. ca a trecut ceva timp, de cand am vazut asa ceva). Din fericire n-am fost deloc dezamagit. Este un film mai "usor" dar destul de intrigant, ca sa nu-l consider chiar prostesc. Sincer eu zic ca avem nevoie si de filme de acest gen din cand in cand. Nu este de nota 10, dar un 8 merita ;)

8 7

Rudolfo

08.09.2018

Dupa ce partenerul sau, Tom Wynne, si familia lui sunt omorati de periculosul asasin Rogue, razbunarea devine o obsesie pentru agentul FBI Jack Crawford, a carui viata se transforma intr-un cosmar din cauza remuscarilor. Rogue iese din ascunzatoare pentru a-si regla conturile cu mafia chinezeasca si bandele Yakuza, moment propice pentru o confruntare finala intre nelegiuit si agent. Cand Rogue si Jack ajung fata in fata, importante detalii din trecutul lor ies la iveala.

0 2