War and Remembrance (1988)

13 Noiembrie 1988

4 Iunie 2020

Saga familiei Henry, începută în "Winds of War" continuă în perioada în care SUA este atacată de Japonia şi intră în al doilea război mondial. Victor Henry are o carieră în marină şi ajunge în comanda unui crucişător cu posibilitatea de a ajunge amiral. În acelaşi timp Victor trebuie să se lupte cu o căsătorie eşuată şi are o relaţie de dragoste cu fiica unui cunoscut reporter de ştiri de la un radio britanic. Fiul lui Victor, Byron, are acelaşi succes, ca un ofiţer de submarin, fiind selectat în cele din urmă pentru a comanda unei nave, dar în tot acest timp trebuie să rezolve problemele cu separarea de soţia sa, care este ţinută în custodie germană împreună cu fiul său ca duşmani evrei străini. Prin alte caractere, cum ar fi profesorul lui Aaron Jastrow, pilotul naval Warren Henry, şi nobilul general german Armin von Roon, "War and Remembrance", este o fascinantă poveste a celui de al doilea război mondial.

16.07.2013

superba ecranizare; greu se poate gasi ceva de comentat in mod defavorabil; o excelenta munca de documentare, o interpretare actoriceasca excelenta, atentie pentru detaliu, scenele filmate in lagar sunt de un dramatism cutremurator si te fac sa traiesti cu intensitate momentul ; John Gielgud face unul din cele mai bune roluri din intreaga sa cariera, chiar m-a impresionat; oricum un film ce imbina intr-un mod stralucit, dramatismul, istoria si romantismul; il recomand si eu tuturor; plus ca are o coloana sonora exceptionala.

0 0

floaredecactus

30.12.2013

Acest film-fluviu continuă seria The Winds of War, are o distribuţie solidă, un scenariu documentat, emoţionant, şi merită să fie vizionat pentru a avea o imagine amplă, de ansamblu, asupra desfăşurării celui de-al Doilea Război Mondial. Impresionează atât confruntările militare cât şi dramele care se produc în mijlocul unor familii hărţuite de evenimentele întunecate ale acelor ani (1939-1945) care au răscolit lumea. A trebuit să se nască un fanatic (ca să nu mă exprim altfel despre Hitler...) care să strângă în jurul lui alţi mulţi adepţi, dornici să stăpânească lumea prin crime, jaf, sadism, nedreptate, cinism, intoleranţă, crezând, în demenţa lor, că vor învinge şi vor domina planeta "lor" purificată prin metode inumane, criminale, folosite în lagărele de exterminare. Toată lumea trebuie să ştie ce s-a întâmplat, cum s-a întâmplat atunci şi toată lumea trebuie să ţină minte. Această istorie nu trebuie să se mai repete în veci! Cred că acesta este mesajul filmului pe care nimeni nu ar trebui să-l rateze. Charlie Chaplin tratează personajul malefic, care a pus lumea pe jar, în cheie comico-parodică, în capodopera sa, DICTATORUL, o altă peliculă din tezaurul cinematografului mondial, pe care o recomand tuturor!

0 0

ady_crys

31.05.2011