War of the Worlds

Aventuri, Thriller, SF (United States of America)

Steven Spielberg, Chris Nahon

Paramount, Amblin Entertainment, Cruise/Wagner Productions, DreamWorks

28 Iunie 2005

29 Iunie 2005

Ray Ferrier este un om obisnuit si traieste in New Jersey. El este divortat si are custodie asupra copiilor sai, Rachel si Robbie numai in weekend-uri. Intr-un asemenea weekend, dupa ce o serie de fulgerari stranii si o furtuna ameninta cartierul sau, Ray descopera ca o multime de nave-robot si-au facut aparitia si distrug totul in cale. In incercarea de a-i transporta pe copiii sai in Boston, la fosta lui sotie, Ray trebuie sa invete cum sa devina protectorul care nu fusese in timpul casatoriei.

Patronu

08.09.2018

Film de vară... Efecte speciale şi sonore la greu, care trebuie să admit că sunt de excepţie (mai ales dacă filmul e vizionat într-un cinema de calitate). M-a deranjat însă acţiunea rudimentară şi finalul lipsit de orice logică. Merită văzut, însă doar la cinema sau când o apărea dvd-ul, altfel n-are nici un farmec.

10 8

Delia00

08.09.2018

Mie m-ai placut, se vede ca ii regizat de Spielberg....Are actori buni, mai ales ca mie imi place Dakota ...

8 6

mauro

08.09.2018

Din nou ca de obicei o ecranizare excelenta in regia lui Spielberg.Desi Tom Cruise inainte de a accepta rolul ia pus o conditie lui Spielberg in afara de cat i sa oferit pentru a juca in film sa primeasca 1% din toate vanzarile de (DVD de reclame ect. ). Cade de acord regizorul pentru ca si-a dorit mult sa joace in acest film Tom Cruise datorita talentului cu care e inzestrat.Si asa ajunge sa fie cel mai bine platit actor incasand peste 100 milioane$ in urma acestui film.Un film cu efecte speciale de calitate,sonorizare la fel ce sa zic merita vazut pentru ca toate filmele in regia lui Spielberg aduc ceva nou si de calitate.

1 1