Warcraft

Acțiune, Aventuri, Fantasy (Canada, China, Japan, United States of America)

Duncan Jones

Legendary Entertainment, Universal Pictures, Atlas Entertainment, Blizzard Entertainment

25 Mai 2016

26 Septembrie 2020

Actiunea acestui film se bazeaza pe jocul video Warcraft III Reign of Chaos, produs de Blizzard Entertaiment, aceeasi firma care acum vrea sa aduca universul Warcraft la un alt nivel, acela de lung metraj. Mai concret, cele doua factiuni principale: Hoarda si Alianta, vor fi puse in postura de a opri razboiul dintre ele, si vor trebui sa se uneasca pentru a se lupta cu demonii din Burning Legion (Legiunea Arzatoare), care vor sa invadeze lumea Azerotului. In calea lor se vor pune atat unii lideri ai Hoardei, precum conducatorul ei, Thrall si capetenia clanului Warsong (cantec de razboi) Grom Hellscream, cat si conducatorii Aliantei: Arthas Menethil, printul din Lordaeron si Jaina Proudmore, o vrajitoare din Dalaran luptand in numele Kirin Torului.

arevevol

08.09.2018

tot ceea ce vi s'a parut pana acum nemaipomenit din punct de vedere al graficii...si al scenariului....acest film va fi o revelatie pe piata internationala...sunt sigur ca va intrece incasarile filmului "Titanic" cu mult avant in vedere ca mai mult de 50 mil de adolescentzi se joaca acest joc sau chiar citesc cartile...este cu adevarat o poveste interesanta....eu am citit cartile si stiu cam despre ce este vorba....iar cei de la Blizzard sunt recunoscuti ca fiind unii cu mintile cele mai minunate avant in vedere imaginatie si grafica....sa vedem ce o sa iasa

3 3

Razvy1

08.09.2018