Watchmen

Acțiune, Mister, SF (United States of America)

Zack Snyder, Cristian Mungiu

Paramount, DC Comics, Lawrence Gordon Productions, Legendary Entertainment, Warner Bros. Pictures, Cruel & Unusual Films

5 Martie 2009

6 Martie 2009

<p><strong>Watchmen </strong>este o poveste de crima si conspiratie care se petrece intr-un univers paralel, despre un grup de super eroi care fac parte dintr-un program infiintat de guvernul american. Actiunea este plasata in America Anilor 80 care trece printr-o perioada tumultuoasa, dupa ce gloria erei super eroilor costumati a apus odata cu acest program infiintat inca din cel de-al Doilea Razboi Mondial. Singurii "agenti" activi ai guvernului sunt <strong>Comediantul</strong>, un mercenar care face toata treaba murdara a guvernului si <strong>Doctorul Manhattan</strong>, un om de stiinta care in urma unui accident capata puteri nelimitate.</p><p> In pragul unei noi amenintari din partea sovieticilor, visul american a devenit o realitate dura care inneaca New York-ul intr-o serie de revolte ale locuitorilor care protesteaza impotriva acestui grup de supraveghetori. Dar cine ii supravegheaza pe supraveghetori ? Dupa ce unul dintre eroi este ucis, <strong>Rorschach</strong>, cel care nu s-a oprit niciodata din lupta impotriva raului, descopera nu numai un complot de a distruge aceasta fratie de super eroi, dar si un plan diabolic de a rasturna echilibrul puterii in pragul unui al Treilea Razboi Mondial. Impreuna cu Nite Owl, Rorschach va incerca sa dejoace acest plan si sa impiedice un dezastru la nivel international.</p>

117 Ordonare după: | |

NightDay

08.09.2018

este foarte puternica rezonanta numelui, iar filmul amestecat cu melodia celor de la "Smashing Pumpinks", este o adevarata exprimare a filmului, si mai bucur mult din cauza ca tine aproape 3 ore, care numai la filmele indiene am mai vazut asa ceva. as putea sa zic ca este unul din cele mai bune filme clasice cu super eroi aparuti inainte de cei din Justice League

7 9

Christian175

08.09.2018

Cei ce se asteapta la un film cu supereroi vor fi dezamagiti aici... eu am citit comics-urile Watchmen... si e vorba de ceva mult diferit de, sa zicem, Superman sau Spiderman...mult mai intunecat si mult mai sinistru...tot ce sper este sa se tina de poveste...daca se tin, o sa fie exceptional.

10 16

Lili

08.09.2018

Simt cum se contureaza tot mai clar impresia ca nu este un film care va prinde la public...desi eu m-am bucurat in mod deosebit de vizionarea lui ! Detaliile originale si modul lor de expunere m-au facut sa il apreciez mai mult pe Zack Snyder ! Tema filmului este atat de obisnuita pentru un film si totusi...mai elaborata si futurista ca niciodata...slabiciunile omenesti...dorinta exacerbata de putere, dominatie intr-un cuvant de ABSOLUT...replicile indelung studiate...jocul actoricesc de mare clasa...trebuie sa recunosc ca si scenariul in sine...chiar daca s-au ajustat povestile personajelor descrise in benzile desenate, m-au surprins in mod placut. Inca un detaliu deloc de neglijat...un plus pentru muzica...pentru efectele speciale si pentru atentia de care s-a bucurat acest proiect care parea imposibil de realizat fara a fi urmat indeaproape de un sequel.

28 20