Water for Elephants

Dramă, Romantic (United States of America)

Francis Lawrence

Big Screen Productions, Fox 2000 Pictures, Flashpoint Entertainment, Dune Entertainment, Ingenious Media

15 Martie 2011

22 Aprilie 2011

<div align="justify">Inspirata din romanul omonim al autoarei Sara Gruen, drama "Water for Elephants" il are in centrul actiunii pe Jacob Jankowski, un batran institutionalizat trecut de 90 de ani, care rememoreaza experiente din tineretea petrecuta in compania trupei de circ a fratilor Benzini. Dupa ce este informat ca parintii lui au decedat intr-un accident de masina, studentul la medicina veterinara Jacob Jankowski renunta la studii cu foarte putin timp inainte de absolvire si urca intr-un tren ce transporta dintr-un oras in altul o trupa de circ ambulant. Ajutat de catre un angajat bolnav pe nume Camel sa obtina un post de veterinar la menajeria circului, Jacob se imprieteneste cu piticul Kinko si cu elefantul Rosie si se indragosteste de frumoasa Marlena, vedeta numarului de dresaj de cai si sotia carismaticului si brutalului dresor de animale August Rosenbluth. Fara sa stie ca August sufera de schizofrenie paranoida si este extrem de periculos, Jacob se implica intr-o aventura romantica cu Marlena si o incurajeaza pe femeie sa il paraseasca pe sotul care manifesta un comportament violent fata de ea si fata de animalele de circ. Numai ca o revolta indreptatita a femelei de elefant Rosie impotriva dresorului are consecinte tragice...<br /></div>

Lucian-Prime

08.09.2018

Poate chimia dintre actori nu prea functioneaza dar filmul este frumos filmat este colorat si spune o poveste foarte frumoasa

0 1

elenanedelcu

08.09.2018

Cartea este deosebita. Am citit-o pe nerasuflate.

9 12

malitzia

08.09.2018

Un film dragut, care merita vazut pentru poveste. Rose, elefantuta, este adorabila. Robert Pattinson nu se potriveste sub nicio forma cu Reese Witherspoon, scenele care se vor siropoase, devenind de-a dreptul penibile. Christoph Waltz isi joaca foarte bine rolul, stralucind de la inceput pana la sfarsit. Robert Pattinson mi-a parut tot filmul timorat, nu i s-a potrivit rolul sau pur si simplu nu a jucat bine. Parea pierdut in acesta lume, de parca nu ar fi dorit sa fie acolo. Asteptam la mai mult de la el. Reese Witherspoon nu impresioneaza cu nimic, jucand un rol mediocru. Mi-a placut ca s-a tras oarecum un semnal de alarma cu privire la abuzul fata de animale. Dresajul animalelor in cadrul circurilor ar trebui interzis, pentru ca este o cruzime fara margini. Oricum, este un film mult mai resusit decat altele care au avut ca subiect culisele circului.

8 8