Dramă, Romantic (United States of America)

Mervyn LeRoy

Metro-Goldwyn-Mayer

2 Decembrie 2020

În ajunul celui de-al II-lea război mondial, un ofiţer britanic îşi aminteşte de romantica poveste de dragoste pe care o trăise, cu ani în urmă, alături de balerina Myra.<div><br /></div>

08.09.2018

Povestea de dragoste dintre Myra si Roy Cronin este atat de frumoasa si induiosatoare incat absolut nesemnificativa mi se pare descrierea de mai sus a filmului. Realizat in 1940 de Mervyn LeRoy filmul a fost la un pas de a castiga Oscarul pentru imagine si muzica care da o nota aparte Podului Waterloo , o atmosfera de razboi, ceata si intuneric in care iubirea intre cei doi se pierde incetul cu incetul din motive, exclusiv datorate sortii.

6 0

Juristul

08.09.2018

stef_ionesco, iata ce ai copiat de pe site-ul "cinemaBOX.ro : "In ajunul celui de-al II-lea razboi mondial, un ofiter britanic isi aminteste de romantica poveste de dragoste pe care o traise, cu ani in urma, alaturi de balerina Myra. Cotrar REGULAMENTULUI,culmea ca ti s-a aprobat acest"COPY-PASTE". DESCRIERE FILM: Nepotul unui Duce,ofiter in armata britanica,se indragosteste de o splendida balerina,dandu-si seama,de puritatea sa sufleteasca si de candoarea sa.Roy este insa nevoit sa plece pe front chiar dupa ce o prezentase familiei sa artistocrate,pe tanara saraca.Dat mort in misiu ne, Myra,parasita de rudele lui Roy,pierde copilul,ramane pe drumuri si este obligata sa se prostitueze.Cand razboiul se termina si soldatii se intorc de pa front,Myra(care agata soldati in gara),are surpriza sa-l revada pe ROY-viu.Reincepe idila,Roy o duce la Conacul familiei,Myra este acceptata in unanimitate de toti,mai ales de Duce si de Mama lui Roy,dar dandu-si seama,ca ea nu mai este demna de Roy,fuge in ajunul cununiei si se arunca de pe Podul Waterloo.Roy si familia afla adevarul si drama remuscarilor lor,ca nu au stiut sa o sprijine,sa o caute,este cumplita.O bijuterie de film ,dupa un roman celebru,care ramane nemuritor.

4 2

silviu-silviu

08.09.2018

Cine a facut-oactrita fratilor pe aceasta Vivien?Este terminata pur si simplu.Noroc cu Laurence Olivier ca a bagat o pe gatul regizorilor.Una ca asta strica orice film.Noroc cu actorii alaturi de care a jucat

0 10