Trailer #1 00:00

Weeds (2005)

| 07 August 2005 ()

Weeds (2005)

7 August 2005

23 Octombrie 2020

<p>Odata cu moartea brusca si surprinzatoare a sotului ei, Nancy Botwin este nevoita sa-si intretina cei doi copii. Banii fiind putini, incearca sa gaseasca o cale de iesire din criza lor financiara. Se pare ca singura salvare a proaspetei vaduve este sa devina dealer de iarba (marihuana). Porneste o "afacere" care infloreste pe zi ce trece, clientii ei fiind atat vecini cat si presedintele consiliului orasului Agrestic, Doug Wilson. Incearca din rasputeri sa tina secret cu ce anume se ocupa, pentru a-si proteja familia, insa la un moment dat totul iese la iveala, in acel moment atat cumnatul ei, Andy, cat si copiii si prietena ei cea mai buna, Celia Hodes, se baga pe fir, dezvoltand afacerea. </p><p>Umorul, personajele, limbajul si actiunea serialului "Weeds" duce la dependenta incepand cu primul episod "consumat".</p>

fuRy

29.04.2014

Pentru mine a fost serialul pe care il urmaream dimineata, cand luam micul dejun. Cand am inceput sa-l urmaresc nu aveam asteptari prea mari de la el. Dar aveam nevoie de un serial cu episoade scurte, eventual ceva mai funny. Dar aparent, treptat a inceput sa ma prinda si l-am dus pana la final. Cu M-L Parker am facut cunostinta prima data in Red. Nu cred ca mi-as putea imagina rolul Nancy Botwin interpretat de altcineva, ceea ce inseamna ca a jucat rolul cu succes, lucru ce ma face sa o urmaresc si pe viitor si de ce nu, sa urmaresc alte productii in care a avut un rol mai important. Privind de departe, in cele opt sezoane s-au intamplat multe lucruri, personajele au evoluat mai mult sau mai putin, fiind trecuti prin diverse incercari; personaje au venit, altele au plecat. Cu siguranta merita incercat. Il notez doar cu 8, deoarece tin cont si de ce alte seriale am mai vazut si categoria in care le-am incadrat.

0 0

cotos

16.04.2010

Acum cativa ani mi s-a recomandat acest serial,dar cred ca nu aveam stare sa ma uit la el..Si imi pare rau.. Sunt deja la sezonul 4,si sincer nu pot sa ma opresc.. Cu usurinta a devenit unul din preferatele mele...Povestea este unica si originala...Personajele foarte bine conturate,cu un umor unic fiecare...

1 0

Hiro

20.01.2012