Trailer #1 00:00

Weeds (2005)

| 07 August 2005 ()

Weeds (2005)

7 August 2005

29 Iulie 2021

After her husband's unexpected death and subsequent financial woes, suburban mom Nancy Botwin (Parker) embraces a new profession: the neighborhood pot dealer. As it seems like everyone secretly wants what she's selling -- even city councilman Doug Wilson (Nealon) -- Nancy is faced with keeping her family life in check and her enterprise a secret from her neighbor/pseudo-friend/PTA president, Celia Hodes (Perkins).

fuRy

29.04.2014

Pentru mine a fost serialul pe care il urmaream dimineata, cand luam micul dejun. Cand am inceput sa-l urmaresc nu aveam asteptari prea mari de la el. Dar aveam nevoie de un serial cu episoade scurte, eventual ceva mai funny. Dar aparent, treptat a inceput sa ma prinda si l-am dus pana la final. Cu M-L Parker am facut cunostinta prima data in Red. Nu cred ca mi-as putea imagina rolul Nancy Botwin interpretat de altcineva, ceea ce inseamna ca a jucat rolul cu succes, lucru ce ma face sa o urmaresc si pe viitor si de ce nu, sa urmaresc alte productii in care a avut un rol mai important. Privind de departe, in cele opt sezoane s-au intamplat multe lucruri, personajele au evoluat mai mult sau mai putin, fiind trecuti prin diverse incercari; personaje au venit, altele au plecat. Cu siguranta merita incercat. Il notez doar cu 8, deoarece tin cont si de ce alte seriale am mai vazut si categoria in care le-am incadrat.

0 0

cotos

16.04.2010

Acum cativa ani mi s-a recomandat acest serial,dar cred ca nu aveam stare sa ma uit la el..Si imi pare rau.. Sunt deja la sezonul 4,si sincer nu pot sa ma opresc.. Cu usurinta a devenit unul din preferatele mele...Povestea este unica si originala...Personajele foarte bine conturate,cu un umor unic fiecare...

1 0

Hiro

20.01.2012