Weekend at Bernie's

Comedie (United States of America)

Ted Kotcheff

Gladden Entertainment

5 Iulie 1989

4 Decembrie 2020

<p>Larry Wilson si Richard Parker sunt doi prieteni ce au o functie neimportanta in compania de asigurari a lui Lomax, Bernie, pentru prieteni. Cand cei doi dau lovitura, aratandu-le sefului lor ca compania este inselata, seful le cere sa mai verifice o data numerele, iar cu aceasta ocazie ii invita sa lucreze la el acasa.</p><p>Acestia, fiind foarte fericiti ca vor petrece weekendul in luxoasa casa a lui Bernie, sosesc si se fac comozi, dar li se cam taie avantul cand il descopera pe Bernie mort in biroul acestuia. Larry si Richard au de gand sa sune la politie, dar isi dau seama ca vor fi retinuti si interogati, asa ca le vine o idee traznita: sa creeze iluzia ca seful lor mort este in viata!</p>

green.teeth

08.09.2018

Nu mi-a placut asa de mult ca film de actiune cat ca un film de aventura. Recunosc, cam prin ultima treime a filmului erau niste faze comice, dar nu m-am spart, asta-i clar! Dar a fost frumos, o idee ce in 1989 a fost la moda. A fost interesant sa vad un film mai vechi, avand in vedere ca in ultima vreme m-am uitat la filme relativ noi si de groaza. Pot sa zic ca a fost si umor negru intr-un fel, facand o comedie dintr-o moarte. Dar am invatat si o lectie: Bernie nu a fost observat ca e mort, pentru ca tuturor nu le pasa de el, ci de banii lui. A fost o experienta placuta!

3 3

eedy

08.09.2018

Comedie care a rulat la noi la inceputul anilor '90 cu titlul ''Week-end cu un mort''. Pe langa cateva faze de un comic nebun,e de remarcat,cum observa si green.teeth,mesajul transmis de film,un fel de ''Nu conteaza daca esti viu sau mort,conteaza daca esti bogat sau nu...'' A urmat peste cativa ani si un sequel,mult mai slab ca originalul...

3 0

maroknu

08.09.2018

Larry Wilson si Richard Parker isi gasesc seful mort... Insa nimeni altcineva nu pare sa observe acest lucru. Pentru a afla identitatea criminalului, cei doi depun mari eforturi ca sa pastreze aparentele, cum ca seful lor ar fi inca in viata.

1 4