Acțiune, Aventuri, Crimă (United Kingdom, United States of America)

Eran Creevy

Eran Creevy

Worldview Entertainment, Between The Eyes, Automatik Entertainment, IM Global, Scott Free Productions

15 Martie 2013

24 Octombrie 2021

<p>Jacob Sternwood a renunţat la viaţa de infractor cu ceva vreme în urmă  şi s-a refugiat în nordul Europei. Însa fiul său i-a călcat pe urme şi a fost implicat într-un jaf care nu  mers perfect . Decis să îşi salveze băiatul , Jacob se întoarce în Londra - însă aici îl aşteaptă vechiul său duşman , poliţistul Max Lewinsky , hotărât să nu îl mai lase pe Jacob să îi scape printre degete . Însă conspiraţia de care încep amândoi să îşi dea seama  e mai puternică decât oricare dintre ei.</p><p> </p>

10_nut

08.09.2018

Un film destul de bun dar nu m-a impresionat cu nimica. NOTA MEA 6

0 17

rocco123

08.09.2018

Un film care ma impresionat foarte mult. Are un scenariu foarte bun, multă acțiune și o coloană sonoră excelentă . Regizorul și scenaristul Eran Creevy după ce a făcut un debutul impresionant cu filmul Shifty (2008) şi acum a realizat un film eficient și intens. James McAvoy mi-a plăcut foarte mult a făcut o performanță bună. A avut și o distribuție foarte bună cum ar fi: Andrea Riseborough, David Morrissey, Peter Mullan, Johnny Harris și chiar Ruth Sheen. Un film de acțiune britanic foarte bun și merită să vă pierdeți timpul cu el. Nu o să vă pară rău.

2 3

denis24

08.09.2018

Un film ok cu un fir narativ care nu explodeaza niciodata. Mi s-a parut previzibil si pe-alocuri cliseic. Distributia e una reusita si e cam singurul atu al filmului. Am fost impresionat de Riseborough, in ultima vreme apare in multe filme bune. E o Jessica Chastain a anului 2013. Un film de actiune de care n-o sa va amintiti intr-o luna de la vizionare, dar ptr fanii actorilor merita.

4 1