Whisper

Crimă, Dramă, Horror, Thriller (Canada, United States of America)

Stewart Hendler, John Woo

Universal Pictures, Gold Circle Films, H2F Entertainment, Yukon Film Incentive Program, Canadian Film or Video Production Tax Credit Fund (CPTC)

27 Noiembrie 2007

14 Octombrie 2007

<p align="justify"> Pelicula "Whisper" este un thriller cu foarte multe elemente de horror a carei actiune se invarte in jurul unui complot organizat de catre Sydney Braverman, cu complicitatea altor trei persoane, cu scopul de a-l rapi pentru rascumparare pe David Sandborn, fiul in varsta de numai opt ani al uneia dintre cele mai bogate femei din New England. </p><p align="justify"> Max Truemont nu isi doreste decat sa inceapa o noua viata alaturi de logodnica lui Roxanne si sa obtina un imprumut bancar care sa-i permita sa-si deschida un mic restaurant la care viseaza de multa vreme, dar - fiindca poarta in spate povara unui trecut nu tocmai curat din punct de vedere legal - acest lucru este foarte dificil de realizat. Singura solutie pentru Max este aceea de a face echipa cu Sydney, Vince si Roxanne in incercarea de a-l rapi de micutul David, pe care il fura chiar de la petrecerea data in cinstea zilei lui de nastere si il duc in ascunzatoarea lor secreta: o tabara de vara abandonata. </p><p align="justify"> Ceea ce nu stiu insa rapitorii este faptul ca David nu este atat de inocent pe cat pare la prima vedere, ci dimpotriva este un copil diabolic si sangeros, care ii manipuleaza dupa bunul lui plac si care are capacitatea de a patrunde in mintea lor si de a le citi gandurile, aflandu-le astfel toate punctele vulnerabile si exploatandu-le la maximum. Treptat agresorii se tranforma in victime luptand pentru supravietuire, iar victima se transforma in agresor. </p>

Incoruptibilul

08.09.2018

for Satan himself masquerades asa an angel of light " DIstributie relativ interesanta, cu Sarah Wayne Callies(Dr. Sara Tancredi din Prison Break) si Josh Holloway( James 'Sawyer' Ford din Lost) pentru un film de doi lei(din pacate)

4 5

Incoruptibilul

08.09.2018