Acțiune, Dramă, Thriller (United States of America)

Roland Emmerich

James Vanderbilt

Iron Horse Entertainment (II), Columbia Pictures, Mythology Entertainment, Centropolis Entertainment

27 Iunie 2013

19 Iulie 2013

<p>Polițistul John Cale tocmai a aflat că nu a fost acceptat să facă parte din Serviciul Secret însărcinat cu protejarea președintelui James Sawyer (Jamie Foxx). Nevrând să o dezamăgească pe fiica lui cu această veste, o duce într-un tur al Casei Albe, însă, chiar atunci, complexul este atacat de un grup paramilitar. Cu guvernul pus la pâmânt în acest haos și fără prea mult timp la dispoziție, Cale trebuie să-l salveze pe președinte, pe fiica lui și nu în ultimul rând, țara.</p>

AAvramescu81

08.09.2018

Am vazut azi filmul de la 12 si spre surprinderea mea n-am fost decat 3 in sala de cinema toti resiteni. Se vede ca filmul a fost regizat de Roland Emmerich regizorul succeselor Independence day, The day after tommorow si 2012. Un film plin de actiune caren u te lasa sa te plictisesti. E mult mai bun decat Olympus has fallen, desi in America a avut incasari mai mici decat predecesorul. Filmul are de toate: umor, e plin de efecte speciale, arunca pe ecran protagonisti simpatici si credibili şi nu ai timp sa te plictisesti. Pe aceeasi formula, de "Greu de ucis la Casa Alba", filmul nu mai are tonul sumbru din Olympus Has Fallen. Filmul face haz de presedintia americana, de serviciile secrete, aruncand pe marele ecran ostatici, teroristi, soldati, agenţi secreti si un presedinte de culoare care incalta o pereche de adidasi Jordan in loc sa poarte pantofii de piele de culoare neagra. Jamie Foxx este excelent in rolul presedintelui Sawyer, care isi da seama ca arsenalul sau de vorbe si un stilou e incomplet ( va veti da seama despre ce vorbesc cand veti vedea filmul). Se pare Channing Tatum o ia pe urmele lui Bruce Willis. In concluzie filmul merita vazut la cinema. La finalul filmului mi-au dat si lacrimile.

5 7

08.09.2018

White House Down este filmul perfect de vara care iti ofera 2 ore relaxante,distractive si pline de actiune.Acest action-flick este excelent si reuseste cu usurinta sa te entuziazmeze in foarte multe momente datorita scenelor spectaculoase de actiune dar si datorita unor faze extrem de amuzante. White House Down are o distributie impresionanta din care in primul rand se remarca Channing Tatum si Jamie Foxx.Alaturi de cei doi ii mai amintesc pe Jason Clark,Richard Jenkins,James Woods dar si pe simpatica Maggie Gyllenhaal.Toti acesti actori isi fac treaba cu brio insa totusi Jamie Foxx este actorul care da dovada de versatilitate si aduce la viata un personaj unic,amuzant,speriat/curajos. Regia filmului vine din partea unui cineast care adora sa duca actiunea,distrugerea,haosul la un nou nivel.Filmele lui Roland Emmerich au fost mereu gustate de publicul larg si au adus castiguri frumoase la box-office insa White House Down nu a reusit nimic notabil din punct de vedere financiar. La nivelul firului narativ filmul vine cu o poveste destul de ok,bine gandita,putin imprevizibila dar insa prea putin plauzibila.In nici un caz nu s-ar putea intampla asa ceva in acel loc atat de important pentru natiunea americana. Primele minute ale filmului sunt foarte linistite in care sunt prezentate cateva aspecte istorice legate de Casa Alba dar si o imagine ampla si clara asupra a tot ce inseamna sa fi in slujba celui mai puternic om de pe pamant. White House Down este un film foarte bun care mi-a placut la nebunie,cu mult mai mult decat asemanatorul Olympus Has Fallen.Recomand acest film cu mult entuziasm si sper sa va placa.

6 7

10_nut

08.09.2018