Dexter Fletcher, Danny King

STS Media, 20ten Media

21 Octombrie 2011

28 Ianuarie 2021

recoll

08.09.2018

O drama reusita,cu toate ca subiectul este unul delicat,din pacate sunt numeroase cartiere in UK si peste tot in lume unde treaba sta exact asa cum ne-o prezinta filmul.Daca esti "mic" pierzi totul in viata desi hotii "mari" reusesc sa scape de inchisoare.Desi nu sunt fan al filmelor lacrimogene,filmul de fatza mi-a placut...povestea de cartier,copii care cresc singuri fara mama si tata,tatal eliberat din penitenciar care nu isi mai gaseste locul in "lumea libera",poate parea usor cliseic.Dar asa cum este exprimata aceasta poveste de viata,modul englezesc care este sinonim cu duritatea de cele mai multe ori(a se vedea green street si alte filme cu si despre cartiere rau famate) nu are cum sa nu iti placa.Si ma bucur cand vad ca "copii" de pe imdb noteaza cu un calificativ oarecum bun un film care nu are buget mare,nu are efecte speciale,are doar o poveste mai mult sau mai putin adevarata,dar posibila.Pacat ca finalul este acesta,poate pentru prima data cand simt nevoia de un alt final la un film.Sincer spre deosebire de multe alte filme cu renume,dar care devin plictisitoare,acest film putea sa tina si 3 ore si nu m-ar fi plictisit.De asta spun ca mai bine ar fi fost mai lung si povestea oarecum schimbata,adica finalul sa ia alta intorsatura...pentru ca asa nu are o morala propriu-zis..."vino si pleca?".Merita vazut!

4 0

nevilleee

08.09.2018