Wild Card

Thriller, Crimă, Dramă (United States of America)

Simon West, Andrei Konchalovsky, Albert Magnoli

SJ Pictures, SJ Heat Productions, Current Entertainment, Lionsgate, Sierra / Affinity, Silver State Production Services, Cinema Seven Productions

14 Ianuarie 2015

30 Ianuarie 2015

Las Vegas, cu trei zile înainte de Crăciun, când oraşul e mort şi deprimant... O fată bătută şi plină de sânge - pe care o vom cunoaşte în curând sub numele de HOLLY (Dominik Garcia-Lorido) - e aruncată dintr-o maşină la o curbă şi lăsată să moară. Dar ea se încăpăţânează să ajungă la urgenţe, unde tot ce mai poate spune e "Nick"... Nick să fie individul care i-a făcut asta? Când îl vedem prima dată pe NICK (Jason Statham) într-un bar, suntem înclinaţi să credem că el e vinovatul. E un beţiv cu un comportament intimidant care se dă la DD (Sofia Vergara), apoi se ia de iubitul ei OSGOOD (Max Casella), când îşi face şi el apariţia. Osgood a venit în acel bar cu speranţa că o va convinge pe DD să se mute cu el în Atlantic City. Oare ea ezită să facă acest pas pentru că el e un tip cam fără perspective? Lui Osgood îi place să creadă despre el că ştie să se bată, şi nimeni nu-l crede până când Nick îl scoate din sărite i şi-o încasează zdravăn de la el în parcarea din faţa barului

stricted

08.09.2018

Povestea a fost ciudata dar actiunea foarte buna combinata de muzica si slow motion plus bataie a fost buna.

2 29

mcquin

08.09.2018

Actiunea mai slaba decat ne-a obisnuit Statham.Un film de nota 7 A avut filme cu peste 60% actiune aici ~30% El nu este un actor de compozitie deci trebuie folosit cat mai mult in ceea ce l-a facut remarcat si este f bun.

1 4

Ioan489

08.09.2018

Nu o sa incep sa intru in substanta unui review facut ca la carte, pentru ca acesta s-ar bucura numai de critici negative si nu ar merita ... nici filmul, nici timpul meu acordat acestuia. Deci pe scurt unul dintre cele mai slabe filme vazude vreodata de mine ( daca nu chiar cel mai slab ) cu unul dintre actorii mei preferati ( cel putin in productiile de actiune ). Pacat parca incepuse promitator, chiar surprizanduma pe parcursul filmului cu niste replici interesante ... cu toate acestea nota 2.

2 2