Wimbledon

Comedie, Romantic (France, United Kingdom)

Richard Loncraine

Universal Pictures

13 Septembrie 2004

30 Octombrie 2020

<p align="justify">Peter Colt este un jucator de tenis englez in varsta de 30 de ani si care ajunge sa cada de pe locul 11 in lume abia pe locul 119. Urmarit de ghinion crede ca nu mai are nici un viitor in tenis insa se hotaraste sa participe ultima data la Wimbledon, asta inainte de a se angaja ca antrenor de tenis la un club unde urma sa invete tenis femei foarte bogate. Aici o intalneste pe Lizzie Bradbury, o promitatoare tanara jucatoare de tenis din America, de care, bineinteles, se indragosteste si care se pare ii aduce un neasteptat noroc si spre surprinderea lui, incet incet isi recapata talentul la joc. Ramane de vazut ce se va intamplam mai ales ca tatal fetei, Dennis Bradbury, pare determinat sa impiedice aceasta relatie, convins fiind ca aceasta este in detrimentul fiicei sale.</p>

riddick

08.09.2018

Englezul Peter Colt (Paul Bettany) nu poate spune ca a avut cariera de succes pe care si-a dorit-o in tenis. A fost odata clasat pe locul 11 in lume dupa care a alunecat in clasament pana pe locul 119. Si increderea sa in succesul pe care l-ar mai putea avea pe teren a scazul. Acum in ajunul retragerii sale din tenisul profesionist s-a decis sa mai participe inca o data la turneul de la Wimbledon. Infruntand in acest turneu unul din cei mai buni jucatori ai momentului, Peter este aproape de o retragere voluntara, o slujba la un club unde o sumedenie de femei bogate vor veni sa ia lectii intre o operatie estetica si o bautura de dupa aamiaza. Americanca Lizzie Bradburry (Kirsten Dunst) este o stea in afirmare si una din fetele rele ale din tenisul international. Ea este la prima participare la Wimbledon. Ea pare a fi o surpriza. Concentrata, hotarata si impinsa catre superlativ de antrenorul, protectorul si tatal ei, Dennis (Sam Neill), Lizzie nu lasa nimic sa intervina in drumul catre victorie – nici un apel telefonic care sa o tulbure, nici o intamplare neasteptata si desigur nici o idila cu colegul sau de generatie si el american, Jake Hammond (Austin Nichols). Traiectoria carierei sale este desenata si are ca tinta finala titlul de cea mai buna tenismena, o castigatoare de Grand Slam. Trofeul de la Wimbledon ar fi un start bun pentru cariera sa si pentru pozitia de debutanta. Planul lui Peter de a se retrage in liniste se amana in momentul in care ajunge la All England Lawn Tennis and Croquet Club Wimbledon unde se tine turneul de tenis pe iarba. Aici dupa o intalnire cu Lizzie, intalnire care vireaza catre o idila, castiga primul meci. Incurajat de aceasta victorie si de povestea de dragoste care se infiripa, Peter continua sa castige meci dupa meci. Fanii revin uimiti si incantati de revenirea lui Peter si de ascensiunea lui in clasamentul mondial. Englezul afla ca lumea iubeste invingatorii si cel mai bun exemplu este agentul sau, de obicei absent, care incepe sa aprecieze de mult uitatul gust al victoriei. Continuand sirul comediilor romantice ca Patru nunti si o inmormantare, Notting Hill si Jurnalul lui Bridget Jones, compania Working Title aduce pe ecrane Wimbledon, o comedie dulce si nostima, romantica, care se petrece la un turneu de tenis legendar. Filmul este regizat de Richard Loncraine, produs de Tim Bevan, Eric Fellner, Liza Chasin si Mary Richards. Scenariul a fost scris de Adam Brooks si Jennifer Flackett si Mark Levin. Distributia include actori de pe ambele maluri ale Atlanticului: britanicul Paul Bettany, americanca Kirsten Dunst si australianul Sam Neill si din nou americanul Austin Nichols. In film apar si vedete de tenis adevarate ca John McEnroe si Chris Evert, doi fosti mari campioni ai tenisului mondial Pat Cash si el tenismen vechi si comentatoarea Mary Carillo. Pat Cash, castigator al turneului de la Wimbledon in 1987 a fost consultantul de specialitate al regizorului. Echipa de actori si de productie a avut un acces fara precedent la Clubul The All England Lawn Tennis and Croquet in timpul turneului din 2003.

6 5

AdriAnAnAirdA

08.09.2018

O poveste foarte simpla, finalul putea fi dedus..L-am urmarit totusi cu placere

3 3

elizam

08.09.2018

mi se pare kirsten joaca slab tare, poate era la inceputul carierei, actorul masculin nu imi place,, sincer finalul nu a fost exact cum am crezut, ma asteptam ca ea sa strige ceva de genul:hai peter" in timpul meciului, si apoi el sa isi revina miraculos....dar a fost pe aproape... de uitat cand nu ai altceva mai bun ii dau un 7

1 1