Dramă, Comedie (United States of America)

Tom McCarthy, Gary Trousdale

Tom McCarthy

Next Wednesday Productions, Fox Searchlight Pictures, Everest Entertainment, Groundswell Productions

18 Martie 2011

30 Septembrie 2020

Mike Flaherty nu are noroc nici in profesia de avocat, nici in cea de antrenor de lupte la un liceu din New Jersey, cele doua slujbe ocupandu-i tot timpul, dar neajutandu-l sa isi intretina familia formata din sotie si doua fiice. Dupa ce devine reprezentantul legal al unui batran pe nume Leo Poplar, pe care instanta l-a declarat iresponsabil, avocatul se trezeste in prag cu nepotul clientului sau, care a fugit de acasa deoarece mama lui Cindy Timmons a fost internata intr-un centru de reabilitare pentru a scapa de dependenta de droguri. Kyle Timmons este un adolescent cu probleme si cu un trecut dubios, motiv pentru care Jackie, sotia lui Mike, nu este incantata initial sa il vada prin preajma fetelor ei, insa baiatul incepe treptat sa castige increderea tuturor membrilor familiei Flaherty si sa se integreze in echipa de lupte pe care o antreneaza fara prea mult succes avocatul. Kyle are un talent innascut de sportiv si este de mare ajutor echipei de lupte, insa situatia se complica atunci cand mama falita si abia iesita de la dezintoxicare a baiatului vrea sa il ia cu ea in Ohio si sa il smulga din sanul familiei Flaherty.

cristimarc

08.09.2018

Paul Giamatti este de pe alta planeta ( n-ai cum sa nu incepi sa nu inclini in fata geniului burticosului asta pe jumatate chel, urat si atat de asemanator noua ) in rolul sau de pamantean mediu inspre mediocru, dar care ”simte forta”, primeste un semn, ii rasare soarele pe ulita, se scutura de praf, s.a.m.d…si incepe sa-i placa, iar asta inseamna ca incepe sa traiasca . Dar, din pacate, jumatate din film este despre adolescenti, despre incercarea lor de a lupta cu ceea ce nu-i drept…scriu din pacate, pentru ca neintelegand “ciudata” lume a adultilor, niciodata nu castiga, nici macar in filmele americane.

8 0

Budy

08.09.2018

In primul rand, din punctul meu de vedere acest film e mai mult drama si nu comedie, iar in al doilea rand Paul Giamatti e marele atu al acestui film si datorita caruia s-a mai dus lumea la cinema in rest nu impresioneaza cu nimic. Merge vazut o singura data in lipsa de altceva.

2 1

08.09.2018

Un film destul de bun ... Paul Giamatti face un rol caracteristic , mai multa drama decat comedie insa chiar merita o vizionare ... cu siguranta nu este un film prost .