Winchester '73

Winchester '73

Western (United States of America)

Anthony Mann

Universal International Pictures

21 Septembrie 2021

Henry Brown Dutch este un fermier care isi castiga existenta si asigura viata decenta familiei prin munca cinstita. In acest spirit si-a crescut cei doi fii ai sai, Mathew si Lin. Anii au trecut iar Lin McAdam s-a casatorit si are o viata normala. El castigase la un concurs, o arma, o pusca pe care o oferise fratelui sau Lin, care indragea armele. Mathew , probabil atras de iscusinta manuirii armei si de mirajul banilor devine un om care-si castiga existenta prin puterea armelor. El se ocupa de hotii, omoara pe cei care i se opun sau sunt pericole pentru el, jefuind mai multe banci si diligenta. La un moment dat, simte ca este pe cale sa fie capturat si decide sa se ascunda in sanul familiei. Dutch, omul care era mereu de partea dreptatii, are de ales intre incalcarea principiilor sau pastrarea deminitatii . Decizia lui influenteaza enorm, vietile celorlalti membri ai familiei... <br />

ionut.stoichita

08.09.2018

primul film in care l-am vazut pe james stewart, un western reusit, antrenant.a reusit sa ma surprinda si inca il consider unul dintre cele mai reusite filme ale genului.

0 0

brando

08.09.2018

dupa razboi james stewart a venit din nou la holiwood dar genul de filme care le-a facut dpa razboi nu au avut succesul care au avut in anii 30 , comediile romantice ! astfel in 1950 un scenariu numit winchester 73 , l-a consacrat in lumea westernului si sa fim sinceri james stewart arata fantastic in rol de cowboy ! in acest film antony mann regizeaza obsesia unui om a carui winchester castigat pe drept este furat si dat din mana in mana , ! un film plin de actiune psihologie , umor si cowboy prafuiti de vantul dintre canioanele stramte ! excelent western un clasic !

0 0

08.09.2018

Un film curajos, un James Stewart intr-un rol deosebit si nu prea obisnuit pentru el...un pistolar dur..., Lin McAdam...noroc ca se indreapta la sfarsit.Un film antrenant si emotionant.