Western | (Germany, Croatia, Italy)

Winnetou în Valea Morţii

Western (Germany, Croatia, Italy)

Harald Reinl

Jadran Film, Central Cinema Company Film, Super International Pictures

30 Octombrie 2020

Intr-un mic orasel din Vestul Salbatic are loc un proces in care maiorul Kingsley este acuzat(in lipsa) ca ar fi furat un transport de aur apartinand guvernului. Fiica acestuia, Mabel se indreapta spre acel loc avand la ea o scrisoare scrisa in limba apasa care i-ar putea exonera tatal. Diligenta e atacata pe drum de banditi, doar interventia lui Old Shatterhand salvand situatia. La proces Mabel le cere judecatorilor doua luni pentru a gasi aurul, considerand ca scrisoarea nu e suficienta. Murdock(seful bandei) mai are o tentativa nereusita de a fura scrisoarea, dar Old Shatterhand e din nou prezent. Mabel si Old Shatterhand, vor porni in cautarea comorii disparute. Lor li se vor alatura pe parcurs3 soldati (trimisi de Curte sa se asigure ca aceasta nu va fugi in Mexic), Winnetou(de la care Mabel afla ca tatal ei este mort), lordul Castlepool(botanist) si servitorul sau Sam Hawkens vor porni in cautarea comorii. Pe urmele lor vor fi Murdock si oamenii sai, dar si indienii sioux inamicii lui Winnetou. <br /><br />

myhaita1

08.09.2018

Winnetou and Shatterhand in the Valley of Death, in varianta engleza, este al 11-lea film si ultimul din seria Winnetou, al romanelor lui Karl May, turnat in Germania si fosta Yugoslavie, si este tot in nota de actiune si adrenalina ale celorlalte 10. Il recomand pentru toata lumea indiferent de varsta

1 0

Sibelius

08.09.2018

Povestea lui Old Shatterhand si Winnetou trebuia sa aiba un sfarsit. Filmul nu e cu nimic deosebit fata de restul ecranizarilor dupa Karl May, poate un usor plus pentru Karin Dor si ritm.

0 0

08.09.2018

Unul dintre filmele copilariei si adolescentei mele.Subiectele erau neinsemnate dar credibile, peisajele absolut superbe, eroii, actori frumosi si curajosi, vesnic atacati de indienii "cei rai "..., actrite superbe si fara aparare...o lume palpitanta care te tinea cu sufletul la gura si ieseai din sala de cinema fericit ca totul se termina cu bine...

2 1