Wishmaster

Horror (United States of America)

Robert Kurtzman

Live Entertainment, Image Organization, Pierre David

19 Septembrie 1997

14 Mai 2021

Primul film din seria Wishmaster, care contine 4 filme, fiecare continuand povestea din predecesorul. Astfel in aceasta prima parte facem cunostinta cu Djinn'i, cei care implinesc dorinte, fapturi mitologice care au fost creati din foc, de catre Dumnezeu dupa ce a creat ingerii si oamenii. Acestia sunt condamnati sa traiasca intre lumi, cea fizica(a oamenilor) si cea imateriala(a ingerilor/sufletelor) ei putand accede in lumea noastra doar pentru a ne indeplini dorintele, insa trebuie sa fi foarte atent cu ceea ce ceri deoarece dorinta se poate intoarce impotriva ta in cel mai rau mod posibil. In film este vorba despre o zeitate preislamica Ahura Mazda, si anume despre singura statuie care a scapat neatinsa de adeptii islamului, ea ascunzand un opal inauntrul caruia se afla inchis un Djinn, printr-o eroare umana acesta este eliberat, astfel el o urmareste pe cea care l-a eliberat pentru a-i indeplini 3 dorinte si astfel restul Djinn'lor si celorlalte fapturi pot intra in lumea noastra stapanind-o. Nu impresioneaza atat actorii(sincer eu o detest pe actrita din rolul principal, cea din Terminator 1), sau scenariul(cam sarac in indeplinire dorinte)cat ideea in jurul careia e construit filmul, o idee diferita fata de ceea ce ne-aratat ''Alladin''. Sincer va recomand toata seria cu placere insa incepeti, desigur, cu inceputul ! <br /><br />

OrlandoFarmec

08.09.2018

Un film Wes Craven in care joaca Robert Englund, deci nu pot critica. Pe langa asta ideea este interesanta si fazele de suspansi si horror sunt mult mai reusite spre deosebire de ce am vazut in alte filme.

0 2

10_nut

08.09.2018