Wit

Dramă, Film TV (United States of America)

Mike Nichols

HBO Films

9 Februarie 2001

22 Octombrie 2020

<p>Vivian Bearing, profesoara universitara de literatura engleza specializata in poezia lui John Donne, e diagnosticata cu cancer ovarian in faza terminala.Supusa unui tratament agresiv, recomandat de doctorul Kelekian, profesor universitar la randul sau, ea reflecteaza de pe patul spitalului cu luciditate si calm la viata ei de dinainte de boala dar si la schimbarile pe care cancerul si tratamentul le au asupra ei.</p><p>De asemenea, analizeaza oamenii care se ocupa de ea la spital incepand cu dr. Harvey Kelekian care vrea rezultate cu orice pret, dr.Jason Posner care e inclinat mai mult spre cercetare decat spre medicina. si asistenta Susie Monahan singura care ii pasa cu adevarat de starea lui Vivian.</p>

EmRa

08.09.2018

Un film de exceptie, am avut aceleasi trairi ca atunci cand am citit "Piano man" al lui Stefan Caraman...Ce faci cand stii ca esti pe moarte? Devii brusc mai intelept, tolerant, rezonezi cu universul? Sau ti se pare injusta alegerea Domnului? De ce tu?...este chinuitor si trist si daca ai pierdut pe cineva drag, rascoleste mult. Ii dau un 10 pentru subiect si pentru extraordinara Emma Thompson.

2 1

mihaelatb

08.09.2018

este un film parabola. Se inscrie in aceeasi categorie cu The Tree of Life. Nu-mi pare rau ca l-am vazut, dar nu vreau sa-l mai vad a doua oara. Un recital actoricesc de exceptie Emma Thompson, pe fundalul poeziei religioase a lui John Donne. Reflexii despre moarte, viata si as zice si singuratate. Constiinta profesorului ca trebuie sa ajute si neputinta omului din spatele profesiei de a mai suporta durerea.

1 1