Sotii si fiice (2002)

Wives and Daughters

15 Decembrie 2002

7 Iulie 2020

<p style="text-align: left" align="justify"><span class="txt">Ca o " Cenusareasa ", Molly Gibson, fiica unui doctor de tara se trezeste cu o mamă şi o soră vitregă, când tatăl ei se recăsătoreşte. Noua mamă, Hyacinth Gibson, distruge orice urmă a trecutului, redecorând complet casa şi concediind vechii slujitori în timp ce noua sa soră, sofisticata şi uşuratica Cynthia Kirkpatrick, îi răpeşte iubitul. Dar Molly este o tânără şi frumoasă femeie care va încerca să lupte pentru dragostea / prietenia ei plină de candoare şi, desi povestea se va complica mult, ea va încerca să biruiască prin inteligenţă şi bun simt toate opreliştile ce i se pun în cale. Va reuşi? </span>Este un serial de televiziune BBC încântător, ecranizare a romanului omonim al lui Elizabeth Gaskell.</p>

02.03.2013

Serial de televiziune, marca BBC in 4 episoade, mult premiat si deosebit de apreciat de cei care iubesc si inteleg atmosfera din Anglia secolului XVIII. Asemanator ca subiect basmului arhicunoscut : Cenusareasa scrisa de Jacob Ludwig Carl Grimm şi Wilhelm Carl Grimm sau simplu - Fraţii Grimm...(ca traind in aceeasi, aproximativ perioada, nu stii cine a avut primul ideea, ei sau Elizabeth Gaskell?), povestea este minunata. Serialul a bineficiat de un regizor deosebit, un inginer de sunet de exceptie si de actori unul si unul :Justine Waddell , Michael Gambon sau Francesca Annis.Mie una mi-a placut foarte mult si l-am revazut cu placere pe un program de televiziune.

4 0

Raya

04.01.2012

Sunt amatoare ale filmelor şi serialelor pline de farmecul englezesc al epocii edwardiene, care, oricât le-ai explica faptul că scenariul se asemănă (cu mici variaţii) cu multe altele, tot degustă cu nesaţ intriga câtorva familii din clasa de mijloc, tot suspină pentru iubirea neîmplinită a eroinei cuminţi, inteligentă, dar modestă, retrasă. Tot nu sunt saturate de aceleaşi rochii simple, fără personalitate, de verdele naturii umede din insula britanică, tot vânează replici subtile, romantism fin, politeţe excesivă şi zâmbesc fericite la final. Bravo lor, au un viciu elegant!

4 0

theomax13

11.03.2013