Romantic, SF (Germany, France, Hungary)

Benedek Fliegauf

Benedek Fliegauf

Razor Film Produktion GmbH

15 Iulie 2010

20 Septembrie 2021

<p>Cândva, undeva, se consumă o idilă adolescentină, între Rebecca şi Thomas (Tommy), care se întrerupe brusc, prin plecarea Rebeccăi în Japonia. În ciuda trecerii anilor, ea nu uită povestea de dragoste în care a fost angrenată şi se întoarce la Tommy.<br /><br />Din păcate, soarta are alte planuri pentru relaţia lor, iar Rebecca primeşte o grea lovitură, ale cărei consecinţe refuză să le accepte. Dimpotrivă, consideră clonarea ca reprezentând oportunitatea de avea din nou alături persoana iubită; însă pentru mulţi alţii este un act contra naturii, iar clonele sunt ostracizate.<br /><br />Rebecca îl creşte pe noul Tommy. Numai că sentimentele sale faţă de clonă sunt din ce în ce mai confuze, pe măsură ce aceasta înaintează în vârstă. Concomitent, implicaţiile situaţiei nefireşti sunt din ce în ce mai complicate şi dificil de gestionat.<br /></p>

liniuta

08.09.2018

Intre Rebecca si Thomas doi copii se stabileste o legatura puternica; dupa 12 ani ea revine din Japonia unde a fost dusa de mama sa ... , atractia dintre ei fiind de nezdruncinat pornesc impreuna pe acelasi drum insa are loc un accident ,Thomas isi pierde viata , iar Rebecca in disperare de cauza isi va sacrifica viata sa-l aduca inapoi , indiferent daca barierele moralitatii ,ce vor trebui depasite vor creea premisele unui destin incert ... nota6/7

0 3

cmb

08.09.2018

Merita vazut acest film pentru consecintele ce vor urma a ceea ce a facut Rebecca. Un film bun, dar in acelasi timp straniu, horror la limita de jos. Cand iubesti mult pe cineva si persoana moare ce ti-ai dori sa ai de la el? Un copil sau clona? Stupida intrebare si totusi nimic nu e imposibil, chiar daca suntem crestini, legea firii e demult incalcata.

1 2

Getbeget

08.09.2018

Filmul constituie o perspectivă interesantă asupra unei stări de fapt care naşte deja dispute aprinse: clonarea. Aceasta poate genera, în primul rând, situaţii atipice, de neînţeles pentru marea majoritate a comunităţii care nu a recurs la un astfel de gest. De neînţeles şi de neacceptat, chiar dacă există toate premisele necesare pentru o reacţie pozitivă: libertate religioasă, o oarecare toleranţă la situaţia copiilor crescuţi doar de mame (probabil că nu întâmplător este prezentat un singur tată în scenariu), tolerarea concubinajului. Prin urmare, filmul surprinde reacţia probabilă a societăţii faţă de clonare, dintr-un unghi lipsit total de spectaculozitate, ba chiar de o monotonie vecină cu dezolarea. Astfel, atmosfera este îngheţată la propriu (cu vânt veşnic şi ploaie sâcâietoare) ce parcă inhibă reacţiile eroina principală, care nu se exteriorizează în niciun fel în momentul dispariţiei fizice a persoanei iubite. Acţiunea curge suficient de tern şi banal pentru a-i descuraja pe spectatorii care aşteaptă să se întâmple ceva extraordinar, dar regizorul nu îşi propune aşa ceva. Dimpotrivă, scopul filmului este să determine spectatorul să îşi pună întrebări referitoare la moralitatea şi utilitatea clonării, iar scenariul prezentat reprezintă o situaţie ipotetică ce poate deveni realitate în viitorul apropiat. Mie mi-a plăcut acest film şi îi dau notă maximă, pentru originalitate şi profunzime.

2 3