World War Z

Acțiune, Dramă, Horror, SF, Thriller (United States of America, Malta)

Marc Forster

GK Films, Paramount, Skydance Productions, Hemisphere Media Capital, 2DUX², Apparatus Productions, Latina Pictures

20 Iunie 2013

21 Iunie 2013

<p>În World War Z omenirea a fost lovită de o apocalipsă cu zombie. Protagonistul este Gerry Lane, un soţ şi tată devotat, angajat al Naţiunilor Unite. După declanşarea neaşteptată a pandemiei de zombie, acesta porneşte într-o periculoasă misiune de-a lungul globului, pentru a găsi informaţii care ar putea stopa valurile de oameni infectaţi, al căror număr se ridică la peste 4 miliarde. Filmul are la bază romanul cu acelaşi nume scris de Max Brooks, publicat în septembrie 2006.</p>

dananico

08.09.2018

Actori mari joaca in film sper sa nu fie unul din multitudinea zoombie in care te plictisesti sau numai ca iti arata niste zoombie ar trebui sa iti si placa filmul.din descriere cred ca e un film care merita vazut celor carora le plac genul de film

1 18

AAvramescu81

08.09.2018

Filmul a vut premiera la Londra. La noi pe 21 iunie are premiera. Cei de la Total film au spus, si acum traduc: zombii lui Forster nu sunt de fapt zombii cu care ne-am obisnuit, pentru ca arata mai degraba ca o gloata de suporteri la meci, si totusi arata impresionant. Dand din coate si misunand printre ruinile civilizatiei, in armate de mii de indivizi, zombi din film par sa convinga ca Apocalipsa a venit in sfarsit. Cele mai bune scene din World War Z reusesc să fie acelea in care ecranul se umple cu hoarde ce invadeaza strazi, se aduna in gloate la portile oraselor sau napadesc elicoptere precum furnicile. Avand in vedere problemele dintre Marc Forster si Brad Pitt a iesit ceva bun. Regizorul a regizat si Bond 22 Quantum of solace. Cei total film au tras urmatoare concluzie, si din nou traduc: poate ca ultimul blockbuster a venit tarziu raportat la moda zombi, insă cel putin apare aaa cum era asteptat - frenetic, asurzitor, lipsit de fond, dar atat de spectaculos! Eu unul abia astept sa-l vad. Sunt curios cine va bate in box-office-ul romanesc, Man of steel sau World War Z?! Eu ricum merg la ambele pe 22 iunie, deci o sa contribui la ambele filme la box-office :) Nota o sa-i dau dupa ce-l vad,

4 7

Fluffylina

08.09.2018

Un film cu altfel de zombi. În accepțiunea sa cinematografică, dar și populară, zombi reprezintă o persoană lipsită de viață, un mort-viu, cu mișcări îngreunate și privire rătăcită. În World War Z, zombi seamănă mai degrabă cu suporterii Stelei în lupta pentru eliberarea lui Gigi Becali. Foarte puține cadre cu un zombi în toată splendoarea sa, marea majoritate a scenelor fiind filmate de la înălțime, subliniind efectul de mulțime, de gloată, de cât de mici și neputincioși suntem în fața inamicului. O altă particularitate este legată de elementul de ‘activare’ a simțurilor lor. Dacă până la acest film, mirosul de ‘om’ era elementul de bază care le pornea simțurile, aici se schimbă puțin interpretarea, auzul devenind elementul principal. Sincer, părea mai plauzibil mirosul. Acum că am definit și caracterizat laitmotivul filmului, nu ne rămâne decât să trecem la acțiune. Se ia una bucată actor cunoscut (probabil Bruce Willis era în concediu) și i se dă misiunea de a salva lumea de „huliganii” ăștia gălăgioși. Nu se cunosc cauzele virusului care transformă lumea în haos și nici nu se pune mare accent pe asta. Se pornește cu capul înainte la omorât de zombi, se omoară câțiva, se pierd și vieți omenești, victime colaterale ca în orice război, însă eroul nostru, care nu este doar frumos, ci și inteligent, găsește o soluție, logic, care să reducă considerabil înmulțirea morților-vii. Ca orice Apocalipsă, are un final … “fericit”. Acum că am lămurit că subiectul este total inutil, că povestea scârțâie din toate încheieturile, iar emoția nu există, pot să zic de bine de efectele 3D, care te mai fac sa tresari din scaun, 2-3 zvâcniri încât să nu te cufunzi total în scaunul confortabil și de un Brad Pitt spectaculos, el centreză și tot el dă cu capul. Per total, un film mediocru care se uită repede.

15 13