Wreck-It Ralph

Familie, Animaţie, Comedie, Aventuri (United States of America)

Rich Moore

Walt Disney Animation Studios

1 Noiembrie 2012

2 Noiembrie 2012

<p>Animația spune povestea lui Ralph, un personaj negativ dintr-un joc video, aflat mereu în umbra lui Fix-It Felix, personajul pozitiv, iubit de toată lumea şi care salvează mereu situaţia. După decenii de resemnare, Ralph hotărăşte să-şi ia soarta în mâinile sale masive şi porneşte într-o călătorie plină de peripeţii prin lumea jocurilor video în care îşi ducea existenţa, pentru a dovedi că are şi el stofă de erou.</p><p>Situaţia scapă de sub control atunci când Ralph, dornic să demonstreze ce şi-a pus în gând, eliberează un inamic puternic dintr-un shooter modern, ridicând riscul ca toate celelalte jocuri să fie distruse de acesta. O întâlneşte aici pe dura Calhoun, ce are gradul de sergent, însă nu ea va fi cea care îl va ajuta să readucă lucrurile pe un făgaş de normalitate pentru toate jocurile ameninţate acum cu distrugerea, ci o tânără bizară şi ţâfnoasă numită Vanellope von Schweetz.</p>

AnaMariaaaaC

08.09.2018

Chiar daca toata lumea crede ca este un film pentru copii, nu este chiar asa. Este un film istet, amuzant si moralist. Ralph vrea sa devina un personaj pozitiv si cum fiecare erou castiga medalii, Ralph este hotarat sa castige si el una pentru a castiga admiratia si respectul celor din jur. Ralph apare in postura tipului indepartata de societate iar aventura lui va reusi sa schimbe destine si sa castige ce isi doreste cel mai mult-respectul. Filmul curprinde o serie de elemente originale, personajele circula prin cablurile de la relungitoare, prizele sunt gari, gogosile sunt politisti, mlastinile sunt de ciocolata si nu mai zic de limbaj, care este diferit si umoristic. Mi-a placut!!!! Mergeti sa il vedeti daca stiti sa apreciati detaliile!

1 0

McLaud

08.09.2018