Comedie, Mister (United States of America, France)

Quentin Dupieux, Dwight Hemion, Peter Israelson

Quentin Dupieux

Realitism

5 Septembrie 2012

14 Mai 2021

<p><span style="line-height: 18px; text-align: justify; font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222">Dolph îşi caută câinele pierdut, dar, din cauza întâlnirilor cu o fată nimfomană care livrează pizza, </span><span style="line-height: 18px; text-align: justify; font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222">un vecin care face jogging şi caută absolutul şi un misterios reparator al răului în bine, Dolph riscă să îşi piardă minţile… şi identitatea.</span></p>

rocco123

08.09.2018

Un film foarte aiurea, chiar că își merită numele Wrong. Nu există momente amuzante în acest film. Povestea este foarte aiurea și personajele sunt foarte ciudate. Cred că au încercat să facă unele momente mai amuzante dar nu prea le-au reușit. Poate modul de prezentare. Nu pot să zic că am văzut cel mai aiurea film pentru că am văzut și altele mai proaste. Nu recomand acest film pentru vizualizare, e o mare pierdere de timp. Mai bine te uiți pe fereastră și tot ești mai câștigat. Dacă nu avea nota așa de mare nu mă mai uitam.

2 3

Gabi-28

08.09.2018

Este dimineata iar desteptatorul da trezirea. E 7:60 si cateva secunde si nu, nu e o greseala, tocmai ce am intrat in lumea distopica a lui Dupieux. Wrong, este gresit din fasa si asta daca e sa tinem cont de intentie ar trebui sa fie un lucru bun. Cel putin asa ne spune titlul. Dar lucrurile nu sunt chiar asa de simple iar absurdul, fie el chiar bine realizat in anumite momente, nu e suficient doar sa existe. Acest amestec de greseli si anomalii nu pare ca se leaga intr-o constructie artistica unitara. Nu e de ajuns sa alterezi lucrurile la nivel de perceptie sau sa le opui reflexia lor eronata dintr-o oglinda diforma si gata sa crezi ca ai facut ceva ce merita prezentat public, cu atat mai putin sa-l si numesti film. Chiar daca se urmareste si un curs narativ cat de cat, banalul sofisticat si deziluzia lovesc fara mila. Intr-o scena iti arata rahatul in iarba iar in urmatoarea o reprezentare destul de bine realizata a capatului lumii. Dar si asa cu toate aceste neajunsuri ar mai fi fost cum ar mai fi fost daca Dupieux, in dubla lui calitate de regizor si scenarist, (si cine stie in mai cate alte posturi), nu ar fi asezonat toata aceasta lume rasturnata cu acele dialoguri idioate ce se deșartă realmente peste imagine. Gandit la un nivel abject in marea lui majoritate, putine sunt momentele in care dialogul vine cu o contributie la vizual. De cele mai multe ori, simplitatea si prostia cuprinsa in liniile de text ridiculizeaza toata scena, indiferent cat de bine gandita ar fi fost ea. Ca un singur plus, Wrong este net superior urmatorului proiect al regizorului francez, Wrong Cops, unde grotescul si libidinosul sunt ridicate la rang de exprimare artistica. Un film fara trecut, cu niciun viitor si pe care probabil timpul il va trece in anonimat acolo unde ii e locul. Nota 3,12!

0 0