Wuthering Heights

Dramă, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Peter Kosminsky

Paramount

16 Octombrie 1992

20 Septembrie 2021

<p align="left">Povestea se desfasoara la inceputul secolului nouasprezece, intr-un decor rural si mlastinos al Angliei acelor vremuri. Domnul Earnshaw se intoarce din calatoria sa in capitala cu o surpriza pentru familia sa: aduce cu el un baiat sarac si murdar, un vagabond gasit ratacind pe strazi. Baiatul, Heathcliff, ajunge sa fie integrat in familie cu reticenta si tolerat pana la moartea tatalui sau adoptiv. Catherine si Hindley, ramasi orfani acum, au alte responsabilitati si, totodata si relatii foarte diferite cu Heathcliff. In timp ce Hindley, devenit acum stapanul si capul familiei, face tot ce ii sta in putere sa il trateze ca pe o sluga si sa il umileasca pe Heathcliff, Catherine descopera in fratele ei vitreg un suflet la fel de zbuciumat ca al ei. Contactul cu familia Linton o face pe eroina sa intrevada o cale de a scapa din mediul in care a fost crescuta. Heathcliff pleaca, iar la intoarcere ca face orice pentru a se razbuna pe cele doua familii. Filmul continua si dupa moartea eroinei, cu cea de-a doua dragoste, aceea dintre Catherine (fiica lui Cathy si a lui Linton) si Hareton( fiul lui Hindley). </p>

Oanna

08.09.2018

O interpretare de exceptie a unui scenariu-catastrofa. Ralph Fiennes joaca excelent, ca de obicei, intens si pasional, dar adaptarea dupa roman e groaznica. Pacat de Fiennes si de Juliette Binoche.

5 2

JuliaAgripina

08.09.2018

Exact asa gandesc si eu. Actorii joaca bine. Dar in rest... e un film cam cumite... Nu e rau, rau dar daca e sa il comparam cu cel din '70, asta e o imitatie usurica a romanului. Juliette Binoche imi place in rolull lui Cathy... si si Ralph Fiennes. Imi place comunicarea dintre cei 2. Au reusit foarte bine sa creeze legatura aia puternica... Pentru ca atunci cand Juliette Binoche apare in rolul al 2-lea, fiind fiica lui Catherine, nu mai e deloc relatia aia, nu se confunda. Cred ca asta e un lucru mare. Mai ales pentru Ralph Fiennes, care se comporta atat de diferit cu cea de-a doua Catherine.

2 0

bad1923

08.09.2018

Sunt incantata de carte,am vazut si o alta ecranizare a ei,dar ecranizarea aceasta m-a dezamagit.M-am bucurat mult cand am gasit sa achizitionez o ecranizare a romanului,dar vizionand-o........mi-a placut doar partial.

1 2